
Tobias van Veen (Alpha Tango): We opereren liever als een voetbalteam dan als een groot bureau
[Marketing Report TV] AI als gereedschap in creatieve processen
Tobias van Veen, Creative Director van Alpha Tango, is te gast bij Marketing Report TV. We spreken hem over de uitbreiding naar Rotterdam, het werken met een compact en senior team, het winnen van internationale klanten zoals Hallmark, en de rol van AI in creatieve processen.
Tobias van Veen: “Iedereen die bij ons werkt, werkt ook aan klanten. We hebben geen project- of accountmanagement, en dat maakt dat iedereen bijdraagt aan de kwaliteit van het product. Dat zorgt voor focus, snelheid en een hoge facturabiliteit. We blijven bewust klein, zodat we als een voetbalteam kunnen opereren en gericht kunnen doorselecteren om beter te worden. Dat maakt het werk inhoudelijk sterker én leuker.”
Bekijk de video hier:
Marketing Report TV is powered by Kaaps Film en Abovo Maxlead


Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Stephanie Broertjes: Efficiëntie door alles in-house
Jonathan de Jong: Hoopvolle verhalen maken verschil
Marco van de Lisdonk: YouTube vraagt om precisie en data
Fiona Vanderbroeck: Merkbouw met creators is de toekomst
Lodewijk Varossieau: SuperRebel.Agency wordt sterker door fusie
Nathalie Peters: Groei begint bij je eigen mensen
Patrick Molleman: Retail en digitaal maken Global sterker
Yannick Colastica: Floryn is bondgenoot van de ondernemer
Floris van de Weg: Amsterdam groeiend creatief VML-knooppunt
Bart de Vries: Wij staan de hele dag op de zeepkist met HYPR
Reinier Steures: Creativiteit vraagt om structuur
Pim de Bilde: Virtual production voorkomt verrassingen
Paul Boots: Spelen is creëren bij IRON Films
Gookie Sassen: Minder voorspelbaar, meer impact
Yolanda van Die: Zonder vertrouwen werkt AI niet
Gepubliceerd door: Saskia van Weert