
[Marketing Report TV] Marcel van Wing (The Flower Farm): Een productlancering als boodschap
Marcel van Wing van The Flower Farm, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt Marcel van Wing over het verhaal achter The Flower Farm.
Marcel van Wing: "We hebben niet alleen een product gelanceerd, maar eigenlijk een reclamecampagne gevoerd via een productlancering. Het draait allemaal om een boodschap over ontbossing. We erkennen het probleem en hebben ervoor gekozen om het op een andere manier aan te pakken, namelijk door een product te ontwikkelen dat zeer relevant is voor dit onderwerp en dat dagelijks op tafel staat bij mensen."
Kijk dit interview hier:
Marketing Report TV is powered by Bruut en Abovo Maxlead

Bruut is dé one-stop-shop voor videocontent! Van strategie tot creatie, en van productie tot distributie. Wij doen het! Hoge kwaliteit video, slim en efficient gemaakt voor ieder scherm, dat is onze kracht. Met een hecht team van enthousiaste makers hebben maken we gepassioneerd content voor iedereen.

Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Yannick Colastica: Floryn is bondgenoot van de ondernemer
Floris van de Weg: Amsterdam groeiend creatief VML-knooppunt
Bart de Vries: Wij staan de hele dag op de zeepkist met HYPR
Reinier Steures: Creativiteit vraagt om structuur
Pim de Bilde: Virtual production voorkomt verrassingen
Paul Boots: Spelen is creëren bij IRON Films
Gookie Sassen: Minder voorspelbaar, meer impact
Yolanda van Die: Zonder vertrouwen werkt AI niet
Patritia Pahladsingh over de kracht van brand behavior
Liselotte Vink: The Family groeit in kracht en diversiteit
Rik Ledder: Prijzen versterken talent bij TBWA\NEBOKO
Quinten van Hoogdalem: Summer Course vol nieuwe inzichten
Neslihan Akkurt over RA*W en talentontwikkeling
Hassan Khan: Cannes is een database vol inspiratie
Sven Vening: Creativiteit maakt verschil bij Dentsu Creative
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen