 
 
[Marketing Report TV] Dolf Hoogwerf en Robbert van Loon over Pinchhitters
Dolf Hoogwerf, medeoprichter van Pinchhitters, is samen met co-founder Robbert van Loon te gast bij Marketing Report TV. Bas Vlugt gaat met hen in gesprek.
Dolf Hoogwerf: "We vinden het prettig om te scoren in de mediawereld voor onze adverteerders. Daar komt onze naam ook vandaan. We geloven heel erg in verbinden in het medialandschap. Dat kunnen klanten en retailers zijn, maar ook bureaus. Wij brengen iets unieks in het veld met innovatieve advertentietechnologie. Staat het de laatste tien minuten nog 0-0 dan helpt het om ons te bellen, dan helpen we je met de mediamix."
Kijk dit interview hier:
Marketing Report TV is powerd by Towel en Abovo Maxlead
 At Towel we understand what makes a good video. And with experience for over 10 years we dare to say that brands have proven to be the next-generation broadcasters and publishers. We specialize in the creation and production of tailor-made branded video content, ranging from commercials, documentary, and social to always-on content.
At Towel we understand what makes a good video. And with experience for over 10 years we dare to say that brands have proven to be the next-generation broadcasters and publishers. We specialize in the creation and production of tailor-made branded video content, ranging from commercials, documentary, and social to always-on content.
Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Lees ook:
Bregje van Iperen: Familie-influencers maken impact voor merken
Lisette Samplonius: Finally an Agency is spot on
Eefje Gubbens: Print is nog steeds booming bij Matter
Danny Thijssing: Buitenreclame werkt omdat je het echt beleeft
Liedewij Hentenaar: Hoe klinkt jouw merk?
Nik Sluijs: Happiness Amsterdam werkt als één Benelux-club
Sander van Gestel: Mediahuis kiest voor eigen innovatie
Dion Holla: Muziek is een strategisch wapen voor merken
Eduard van Bennekom en Lukas van de Ven: Creatieve fusie voelt als thuiskomen
Andy Mosmans: nexeye groeit in Europa met VENGEAN-power
Marco van de Lisdonk: YouTube vraagt om precisie en data
Nathalie Peters: Groei begint bij je eigen mensen
Patrick Molleman: Retail en digitaal maken Global sterker
Maurice Kaan: Van regio naar impact met Abovo Maxlead
Hans Bauman: Gouden Esprix bekroont 25 jaar Bob
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv
Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear
ReumaNederland kiest Media Reverse voor mediaplanning
DJI werft vakmensen voor rol als arbeidsbegeleider
Sunny Cars verhoogt merkbekendheid +22 procent met verhalen
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

 
	 
	