[Marketing Report TV] Bram Mullink: Wetenschap staat centraal bij Quest
Bram Mullink is hoofdredacteur van Quest. Hij is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugtspreekt hij over hoe hij bij Quest is terechtgekomen en de rol van de wetenschap.
Bram Mullink: "Quest gaat over alles om ons heen, van hoe ons lichaam werkt tot de maatschappij. We vinden altijd antwoorden in de wetenschap. Onze verhalen zijn niet zomaar bedacht; we baseren ze op wetenschappelijke feiten. Onze journalisten maken elk verhaal en werken nauw samen met wetenschappers of doen zelf onderzoek. Onze redactie bestaat uit echte wetenschapsjournalisten. Ons magazine is voor iedereen, maar de feiten die we presenteren zijn echt gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek."
Bruut is dé one-stop-shop voor videocontent! Van strategie tot creatie, en van productie tot distributie. Wij doen het! Hoge kwaliteit video, slim en efficient gemaakt voor ieder scherm, dat is onze kracht. Met een hecht team van enthousiaste makers hebben maken we gepassioneerd content voor iedereen.
Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Sinds zijn start als Managing Director bij Initiative kijkt Edward Knol met frisse blik naar het bureau en de rol die het speelt in het medialandschap.
In de marketingbranche lijken onrust en doemscenario’s nooit ver weg. AI dat banen overneemt, bureaus die verdwijnen, creativiteit die onder druk staat.
In het gesprek met Bas Vlugt vertelt Mark Veenman over het bereik van de metro’s, de kracht van digitale schermen en het vernieuwde buitenreclameonderzoek
Het gesprek laat zien hoe creativiteit en gedragswetenschap elkaar versterken en hoe de fusie leidde tot een bureau met een scherpere strategische basis.
Froeling vertelt hoe Selmore zijn creatieve fundament behoudt, waarom guiding ideas belangrijker zijn dan ooit en hoe de samenwerking met DotControl moet leiden tot een bureau dat in Nederland nog niet bestaat.
In het gesprek vertelt Van der Meijden hoe het smart content distribution platform Headline ontstond, waarom het redactionele contentcampagnes toegankelijker maakt en hoe zowel publishers als adverteerders profiteren van een transparant en schaalbaar model.
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.