[Marketing Report Radio] Teus Baars over de internationale groei en unieke propositie van NOSUCH
Teus Baars is eigenaar van NOSUCH. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de unieke propositie van zijn in-house designteam en de internationale groei van het bedrijf, waaronder de uitbreiding naar Dubai.
Teus Baars: "Sinds 2009 hebben we een in-house designteam. Dat werkt zo goed, zo snel en efficiënt dat we dit nu doen voor klanten zoals Shell en Microsoft. Het is uitgegroeid tot een unieke propositie, omdat je sneller kunt werken, mensen het merk goed kennen, aan één woord genoeg hebben, goedkoper bent en de kwaliteit hoog blijft. Het is een fantastisch model."
Luister het interview hier:
Luister hier de volledige radio-uitzending van 18 september 2024 terug:
Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast. Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.
Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
René Zeedijk, Roger Verdurmen: DPG Media duidt medianieuws in 12 minuten
Roderick Hietbrink: Jongeren herkennen Verkade als echt
Reinier Steures: Plezier in projecten houdt Natwerk scherp
Mark Veenman: Realtime data zorgen voor eerlijke Out of Home
Anoeshka Harpal: Gen Z-sporter is waardevol marketingpubliek
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant
ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform
Masha Kodden CMO De Koffiejongens
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen