[Marketing Report Radio] Robert Heijmans (VDS Publishers) over de budgetverschuiving van tv naar print
Robert Heijmans is Sales & Digital Strategy Director bij VDS Publishers. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de kracht van een kleine uitgever en de budgetverschuiving van tv naar print.
Robert Heijmans: "Wij vervangen televisie niet, maar wat wel opvalt, is de gestage stijging van de GRP-prijzen in de afgelopen jaren. Vooral vanuit de mediaplanners, die over krachtige tools beschikken om hun bereik en kosten te evalueren, zien we dat zij een deel van het budget dat voorheen naar televisie ging, nu kunnen rechtvaardigen voor mooie printadvertenties. Ik geloof dat dit een waardevolle toevoeging is in elke mediamix. Print heeft simpelweg zijn eigen plaats."
Luister het interview hier:
Luister hier de volledige radio-uitzending van 16 april 2024 terug:
Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast. Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.
Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nathalie Peters: MORGENFRISK helpt marketeers winnen
Menno Westinga: Mediaplus verbindt media en creatie
Esther Brouwer: INDIE bouwt merkvoorkeur met lange adem
Joey Boeters: Met humor maak je communicatie effectiever
Wim Jan Zijlstra: Bij TBWA draait creativiteit altijd om groei
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025
Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne
Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy
Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead
Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers