
[Marketing Report Radio] Patritia Pahladsingh: Accenture Song is een tech-powered creative group
Patritia Pahladsingh is CEO & Managing Director bij Accenture Song. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we haar over hoe de bureauwereld zich ontwikkelt op het gebied van technologie en creatie.
Patritia Pahladsingh: "Wij noemen onszelf een tech-powered creative group, en wanneer je naar onze groep kijkt, zie je dat we het technologische aspect goed onder de knie hebben. We voeren SI’s (systems integrations) uit, werken met Adobe en Salesforce, en wat we hier graag aan willen toevoegen, is creativiteit. Want met creatieve standpunten, met creatieve campagnes kun je je onderscheiden."
Luister dit interessante interview hier:
Luister hier de volledige radio-uitzending van 16 januari 2024 terug:
Marketing Report op New Business Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Media en performance bureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.
Lees ook:
Netwerken voor beginners (zoals ik)
Frank van den Steen: Cruisen is citytrip én ontspanning
Lisette Samplonius: Creatieve boost voor ECOstyle-campagne
Sanne Demir en Niels Braat: Opposites Create werkt bij DCVF
Sjoerd van der Meijden: Retail media met Adswag maakt impact
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen