
[Marketing Report Radio] Marc van Hamelen (Ocean) over creativiteit binnen outdoor advertising
Marc van Hamelen is Director Business Development bij Ocean Outdoor Nederland. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over creativiteit.
Marc van Hamelen: "Creativiteit is voor verschillende partijen in het outdoor-proces belangrijk. Voor de adverteerder zelf: een goed idee is belangrijk om een verbinding te maken met mensen in een campagne, de emotionele connectie dus. Binnen Out-Of-Home wordt er ook veel naar creatieve mogelijkheden gezocht, dus het is goed om daarin te kunnen helpen en faciliteren. En als laatste past het gewoon goed bij onze organisatie zelf. We zijn aanwezig met groot-formaatschermen op high traffic-locaties en we willen echt wat maken van de omgeving waarin die schermen zich bevinden. Creativiteit is daar een belangrijk middel in."
Luister het interview hier:
Luister hier de volledige radio-uitzending van 17 september 2024 terug:
Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast. Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.
Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Interviews Cannes Lions op Marketing Report en Springcast
Cannes 2025: Dave Frauenfelder en Gerd De Smyter over KPN
Cannes 2025: Liesbeth Bakels en Carina Snippe
Cannes 2025: Jerome Kuijken & Xumi Heijn
Cannes 2025: Daniel Samama & Tim de Waard over Cheil
Gepubliceerd door: Saskia van Weert