[Marketing Report Radio] Kahraman Cinar en Tim de Waard over Cheil

Kahraman Cinar is Art-Director en Tim de Waard Creative Director van Cheil. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we ze over de campagne voor de Rijksoverheid en de plannen voor verbreding van het klantenpakket.

Tim de Waard: "Sinds maart zijn we bezig met het herpositioneren van Cheil, het verbreden van het klantenpakket. We maken steengoed werk waarvan de vuurwerkcampagna van Kahraman en Daan een goed voorbeeld is."

Karhraman Cinar: "Onze grootste klant is Samsung, waar we veel interessant werk voor maken en elke dag mee bezig zijn omdat er zoveel gebeurt. Die kennis en zaken die we leren en meenemen kunnen we ook inzetten voor nieuwe klanten. We focussen nu op challenger brands, merken die de markt anders benaderen."

Luister dit interessante interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 19 december 2023 terug:

 

Marketing Report op New Business Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Media en performance bureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.


Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.

www.newbusinessradio.nl

www.dcvf.nl

Lees ook:

René Zeedijk: DPG Media duidt medianieuws in 12 minuten

20-08-2025 | 13:30:00
DPG Media heeft met de podcast Whazzup!? in Media een platform gecreëerd om professionals uit de media- en marketingwereld snel en effectief bij te praten

Roderick Hietbrink: Jongeren herkennen Verkade als echt

20-08-2025 | 10:17:42
In Marketing Report op New Business Radio sprak Roderick Hietbrink, Head of Marketing van Verkade Nederland, over het vernieuwen van een vertrouwd merk

Reinier Steures: Plezier in projecten houdt Natwerk scherp

20-08-2025 | 10:08:00
Een openhartig gesprek over werk, leven, verandering in het vak en de balans tussen persoonlijke groei en zakelijk succes.

Mark Veenman: Realtime data zorgen voor eerlijke Out of Home

20-08-2025 | 09:49:00
Een gesprek over pionieren in digital out of home, kunst als content en de inzet van AI om bereik en transparantie te verbeteren.

Anoeshka Harpal: Gen Z-sporter is waardevol marketingpubliek

20-08-2025 | 09:31:00
Peter Wybenga spreekt met Anoeshka Harpal, Senior Account Manager Retail Media en Partner bij Basic-Fit, en Arthur Zwamborn, Directeur bij The New Horizon

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.