[Marketing Report Radio] Budi Gonzalez de Chaves en Thijs de Boer over Bijvoorkeur
Budi Gonzalez de Chaves en Thijs de Boer vormen het creatieve hart van Bijvoorkeur. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we ze over hun achtergrond in de reclame en media en hun eigen bureau.
Budi Gonzalez de Chaves: "We heten Bijvoorkeur, we zijn van de merkvoorkeuren. Dat bepaalt voor gemiddeld 77 procent je marktaandeel, dus als je als marketeer een KPI moet kiezen, zeg ik: doe merkvoorkeur, want dat staat het dichtst bij commercieel succes. Iemand vroeg me of we nu een retailbureau zijn of iets anders, maar dat vind ik zelf een enorm ouderwetse indeling. Wij zijn een bureau voor merken die zich senang voelen bij merkvoorkeur."
Luister dit interessante interview hier:
Luister hier de volledige radio-uitzending van 15 augustus 2023 terug:
Marketing Report op New Business Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Media en performance bureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.
Lees ook:
Michael Coreelmont, Georgios Petropoulos: Popup Padel kan echt overal
Campagne Het Lekkerste Stel verbindt generatie én eetmoment
Age Yska: edding wil aanwezig zijn op elke straathoek
Mathijs Pattinama: Creativiteit cruciaal bij OOH-campagnes
Ilona Welte: Mentos blijft populair bij jong én oud
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst
Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL
Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend
Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert