Marketing Report lanceert LinkedIn Groepen in Wenen, Zürich en Düsseldorf

Aantal LinkedIn groepsleden in DACH regio groeit naar 150.000

Marketing Report breidt zijn internationale aanwezigheid uit met de lancering van LinkedIn Groepen in Wenen, Zürich en Düsseldorf. Deze drie steden behoren tot de meest dynamische zakelijke hubs in de DACH-regio en bieden tal van kansen aan ondernemers, marketeers en investeerders.

Wenen: Poort naar Centraal- en Oost-Europa

De Oostenrijkse hoofdstad heeft zich ontwikkeld tot een van de meest aantrekkelijke steden in Europa om zaken te doen. Wenen combineert een hoogopgeleide beroepsbevolking met uitstekende infrastructuur en een centrale ligging. Veel bedrijven gebruiken de stad als strategische basis om markten in Centraal- en Oost-Europa te betreden. Tegelijkertijd staat Wenen wereldwijd bekend als een stad met een zeer hoge levenskwaliteit, waardoor bedrijven internationaal talent gemakkelijker kunnen aantrekken en behouden.

Bezoek de Wenen groep op LinkedIn

Zürich: Financieel en technologisch zwaartepunt

Zürich is het financiële hart van Zwitserland en een internationaal centrum voor banken, verzekeraars en fintech-bedrijven. De stad is ook een hotspot voor technologie en innovatie, met sterke banden tussen academisch onderzoek en het bedrijfsleven. Dankzij een stabiele economie, een betrouwbaar regelgevend klimaat en een internationale oriëntatie biedt Zürich bedrijven een stevige basis om internationaal te groeien. De aanwezigheid van internationale organisaties en investeerders versterkt die positie verder.

Bezoek de Zürich groep op LinkedIn

Düsseldorf: Creatieve hoofdstad van Duitsland

Düsseldorf staat bekend als de creatieve hoofdstad van Duitsland. De stad is de thuisbasis van de hoofdkantoren van toonaangevende reclame- en mediabureaus en heeft een sterke reputatie opgebouwd in mode, lifestyle en digitale innovatie. Messe Düsseldorf, een van de grootste beursorganisatoren ter wereld, trekt jaarlijks honderdduizenden bezoekers uit uiteenlopende sectoren. Düsseldorf combineert een bloeiend creatief ecosysteem met een sterke industriële en zakelijke basis, waardoor het een veelzijdige en krachtige zakelijke locatie is.

Bezoek de Düsseldorf groep op LinkedIn

Marketing Report DACH

Met de toevoeging van Wenen, Zürich en Düsseldorf heeft Marketing Report nu LinkedIn Groupen in de negen belangrijke stedelijke gebieden in de DACH regio, met ruim 150.000 leden. Eerder startte Marketing Report LinkedIn groepen in Berlijn, Hamburg, Keulen, München, Frankfurt en Stuttgart.

Marketing Report bericht over de DACH markt in Engels op MarketingReport.one - abonneer je hier op de nieuwsbrief - en in Duits op MarketingReport.de.com - abonneer je hier op de nieuwsbrief.

DMEXCO | OMR

Marketing Report zal deelnemen aan DMEXCO in Keulen en september en aan OMR in Hamburg in mei 2026. Wil je ons daar ontmoeten, stuur dan een e-mail naar [email protected].

Marketing Report LinkedIn Groepen in DACH Regio

 

Samenwerking

Marketing Report werkt in voor de DACH Regio samen met The Relevance Group en Teamleader.

The most valuable business opportunities are hidden in data: signals about what customers want, need, desire and expect. The Relevance Group helps companies unlock that potential and turn it into action.

We do this with 400+ experts across our European network, specialized in data, insights, marketing technology and AI. 

www.therelevance.group

Teamleader is a fast-growing SaaS scale-up, over 200 employees. With two work management products and a customer-oriented attitude, we have already helped more than 15,000 European entrepreneurs sell, bill and organise in one place. The result: more business and less hassle.

www.teamleader.eu
www.teamleader.eu/de/agency-life

 

MarketingReport.one

MarketingReport.de.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman

02-09-2025 | 14:38:00
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER

02-09-2025 | 12:11:00
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.

VCCP ontwikkelt eerste VK-tv-campagne voor Primark

02-09-2025 | 11:53:00
Onder de titel In Denim We Can is dit de eerste uiting van het merkplatform That’s So Primark in het VK

Dentsu Creative werkt voor Prinses Máxima Centrum

02-09-2025 | 09:27:00
De samenwerking begon met de campagne voor de Maand van Kinderkanker. Hierin staat het thema beter worden centraal
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.