[Marketing Report Cannes 2024] Daan de Raaf en Geoffrey Hantson over Happiness Brussel en Amsterdam
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report.
We spreken Daan de Raaf van Happiness Amsterdam en Geoffrey Hantson van Happiness Brussels.
Geoffrey Hantson: "Bij al het werk dat we maken, staat vooraan de vraag hoe we die mensen gelukkig gaan maken. We kijken heel effectief ernaar dat het eindresidu dat we maken de klanten uiteindelijk gelukkig maken. Daar is steeds meer nood aan. En dan is er onze cultuur. Je kunt de manier van werken van een bedrijf wel kopiëren maar niet de cultuur ervan. In België werken we steeds meer voor de grote nationale klanten zoals Quick en Spa."
Daan de Raaf: "Ik ben bij Happiness begonnen vanuit Marktplaats. Dat account werd aangestuurd vanuit België, maar er was wel een Nederlandse strateeg nodig. Ik freelancete en ben toen ingestapt omdat het ontzettend leuke mensen zijn en ik de cultuur van Happiness ook meteen fijn vond."
Luister het interview hier:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
11-07-2025 | 09:53:00
Cannes Lions introduceert vanaf 2026 een integriteitskader voor inzendingen op het festival.
11-07-2025 | 08:47:00
Creatief duo Steffi Boom en Esther van Vliet van Dentsu Creative heeft de RA*W Vlieg Pitch gewonnen met een campagne-idee voor Matt Sleeps.
07-07-2025 | 09:02:17
Nu de wereldhandel steeds volatieler wordt, bevinden marketing- en reclamebureaus zich op onbekend terrein.
02-07-2025 | 09:44:02
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.
02-07-2025 | 09:19:31
Kunstmatige intelligentie (AI) blijft een revolutie teweegbrengen in de manier waarop wereldwijde bedrijven opereren
Gepubliceerd door: Saskia van Weert