
Marianela Queme (DPDK Digital Agency): We go beyond tech delivery
[Marketing Report TV] How DPDK redefines brand identity
Marianela Queme, Head of Technology at DPDK Digital Agency, joins us at Marketing Report TV. We speak with her about the agency’s international team, their bold strategic approach, the development of digital experiences like the Blorbu-app, and how DPDK pushes the boundaries of what technology can do.
Marianela Queme: “We invite companies to be bold with us. That means helping them rethink their identity from the ground up, challenging them to evolve and tell their story in a new way. It’s a holistic process—from brand strategy and design to digital execution and measurement. With an international team, we bring diverse perspectives and experiences, which makes our work even stronger. We don’t just aim to deliver on time, we aim to deliver great experiences on time.”
Bekijk de video hier:
Marketing Report TV is powered by Kaaps Film en Abovo Maxlead


Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Danielle Guirguis (Smarthouse) & Esther Smit (Remake Society) over impact maken
Joost van Gorsel (0to9): Een merk moet kloppen van binnen én buiten
Tobias van Veen (Alpha Tango): We opereren liever als een voetbalteam dan als een groot bureau
Ramses Braakman: Merken bouwen begint van binnenuit
Martin Kok: Gebruik data, niet je onderbuik
Henri Lessing (AGE Media): YouTube is de nieuwe televisie
Michel van Velde (Craftmore): Door onze aanpak zijn we flexibel en kunnen we echt bouwen aan iets bijzonders
Eelco de Winter (Kaaps Film): Wij gaan voor echte verhalen
Cristèl Klandermans (Today's Specials): Een goed verhaal is het waard om te delen
Willemijn van Hussen (TAMBR): Audio is je merkstem
Kim Klaver: PR is geen sluitstuk, maar startpunt
Charlotte Koeleman (Somention): Data maken budget vrij
Bram Holzapfel (VENGEAN): Wij bouwen merken met ondernemers
Christiaan van Betuw (Serviceplan): Breek AI op in stukken
Dolf Hoogwerf (Pinchhitters): Geen campagne is hetzelfde
Gepubliceerd door: Saskia van Weert