
M100 2024 op LinkedIn
Op 4 december vond het M100 Event plaats in Spant! in Bussum.
Tijdens dit event werden de 7 M100 lijsten bekendgemaakt, met daarin de 1000 meest invloedrijke mensen in ons vak.
Wat volgde was een tsunami aan postings op LinkedIn van mensen die enthousiast zijn over het M100 Event en blij zijn met hun noterering.
We kunnen echt maar een deel publiceren en dan nog komen we tot duizelingwekkende aantallen. De postings in onderstaande verzameling leidden tot 17.199 likes en 2708 comments.
Meest impactvolle post was van Els Dijkhuizen, Marketing Directeur van Heineken Nederland. Zij is de nummer 1 in de Marketing250 2025 en daarmee verkozen tot de meest invloedrijke marketeer in Nederland,
Haar post kreeg 1850 likes en 371 comments.
Een mooie runner up was Darre van Dijk, Chief Creative Officer bij TBWA\NEBOKO Amsterdam en de nummer 1 van de CreativeAgency100 2025 die ook een performance gaf tijdens het M100 Event. Hij kwam tot 784 likes en 90 comments. In de studio deed hij zijn performance nog een keer over. Die post leidde nog eens tot 465 likes en 70 comments.
Els Dijkhuizen | Heineken
Wendel Hofman-Schulp | Aegon
Voor alles is een eerste keer, en zo kon het zomaar gebeuren dat ik met stip binnenkwam op nummer 155 in de Marketing250 van Marketing Report | Nederland samen met Nanne Bos die op 128 staat. (pfew!)
Vooraf waren de hashtag#whitepaper sessies, een hashtag#pressurecooker van acht hashtag#trend presentaties, to the point in 10 minuten kan blijkbaar ook! Veel geleerd.
With Kata Herczog and Cindi Hilhorst-Thomas where would I be without the two of you.
Special mention Michel Janse dankjewel!!!
Elsbeth Wesselink| PINK
Plek #41 in de M100 Digital Agency lijst van Marketing Report | Nederland
Onwijs trots om hier te staan, samen met vakgenoten die het marketing- en creatievevak naar een hoger niveau te tillen. En wat nóg mooier is: we staan er met maar liefst 4 collega's van PINK in de M100 lijsten!
Deze erkenning is echt onwijs gaaf! Niet alleen voor mij persoonlijk, maar vooral als vertegenwoordiger van ons fantastische team. Zonder de creativiteit, inzet en visie van iedereen bij PINK had dit nooit gekund.
De M100 is dé lijst waar vakgenoten laten zien wie ze in onze industrie bewonderen. Voor mij betekent dit erkenning voor wat we samen doen: barrières doorbreken, vernieuwend denken, en laten zien dat geïntegreerde werkwijze écht het verschil maakt.
Trots, dankbaar, en vooral gemotiveerd om door te gaan. Dit is pas het begin!????
Gefeliciteerd aan alle andere M100’ers, natuurlijk Boudewijn & Willem met mooie plekken en een grote shout-out naar mijn maatje Youri!???? Mooi om zo samen het team te mogen vertegenwoordigen!
Thanks Britt, Mirte, Arnold, Rik, Youri en Boudewijn voor weer een gezellige avond!
Geert Friebel | Vriendenloterij
Er zijn van die dagen dat je met je beste been uit bed stapt in de ochtend, ook al kwam je laat thuis de avond ervoor. Vandaag is zo’n dag.
Gisteren werd de Marketing 250 bekendgemaakt, een lijst waarin ruim 50.000 vakgenoten aan kunnen geven wie zij zien als de meest invloedrijke mensen in ons vakgebied. Het is een eer om door zoveel professionals in ons vakgebied gewaardeerd te worden met de 117e plek. Zeker nadat we met de VriendenLoterij eerder dit jaar al werden genomineerd voor de lijst van meest invloedrijke merken in Nederland, de Merken100.
Daarnaast wil ik meteen mijn collega bij Marie-Claire Lintz-Lintz, feliciteren. Zij behaalde een indrukwekkende 26e plek met haar werk bij de Nationale Postcode Loterij! Ook collega's Koen Coopmans en Inge Melsen hebben een plek in de lijst veroverd en dat maakte ons feestje gisteren helemaal compleet.
Het jaar is nog niet voorbij, maar de feestdagen zijn wel al begonnen. Op naar nog meer mooie mijlpalen en successen samen. En ik sta eindelijk op een voetbalplaatje (voor de twijfelaars: ja, is een beetje bewerkt door ai ;-)
hashtag#Marketing250 hashtag#Trots hashtag#Dankbaar hashtag#Marketing hashtag#Inspiratie hashtag#greatjobsbetterworld Marketing Report | Nederland
Teunie Welage-Bos | Van Geloven
Peggy Spaapen | Centraal Beheer
Dank aan alle vakgenoten die gestemd hebben, en natuurlijk Bas Vlugt & team van Marketing Report | Nederland voor de mooie avond bij het M100 event!
2024 bij Centraal Beheer een jaar vol verandering, samen topsport beleven, bouwen aan Champions League teams, hoe toepasselijk! En ook vanuit aangescherpte koers verder bouwen aan gave merk & marketing projecten w.o 1 CB de aanscherping op ons Merk, wederom toffe campagnes en dit jaar ook een bureau pitch met TBWA\NEBOKO als winnende partij!
Dus een grote eer om te mogen werken met de nummer 1 in de lijst hashtag#creativeagency100 van NL! Darre van Dijk En natuurlijk alle andere strategische en creatieve helden van TBWA\NEBOKO waarmee we as we speak onze strategie 2025 invulling geven. Op naar spraakmakend nieuw creatief werk voor 2025! Stay tuned!
Teamspirit: want Marketing champion word je niet alleen, speciale dank aan Marteyn Roose voor het jarenlange vertrouwen en alle ruimte en kansen die ik kreeg om mee te ontwikkelen in de organisatie. Big shout out naar mijn merk teamleden Pieter van der Krol SMP Natasja van Buuren Evelien Schenkkan Ferdinand Schilder Erica Meijer Marloes Oldenhof Jennifer ten Have
En natuurlijk ook Mindshare Neurensics MeMo² dentsu Claudia ten Hoven Yvette Stegeman Ellen Van Der Horst Michiel Andringa Leon Terburg en vele vele anderen!
Geweldig hoe FIGHTCLUB die AI portretten maakte van de top100.
hashtag#marketing250 hashtag#fightclub hashtag#marketingreport hashtag#centraalbeheer hashtag#m100 hashtag#evenapeldoornbellen
Maartje Bersi | SNS
Nieuwe plek. Binnenkort een nieuw shirt.
In dat opzicht is dit jaar nog eens extra bijzonder: voor het laatst in het paars, binnenkort wissel ik van shirt. Na ruim 8 jaar voor het allermooiste bankmerk gewerkt te hebben aan een knetterscherpe belofte en positionering, proposities die écht maatschappelijke impact maken, de mooiste merkcampagnes, vakprijzen in ontvangst mogen nemen, maak ik binnenkort de transfer naar een ander iconisch merk.
Het was een privilege om bij hashtag#SNS mezelf te mogen ontwikkelen. Waar ik alle ruimte heb gekregen. Waar we geen uitdaging uit de weg gingen. Waar niet de makkelijkste maar de meest impactvolle route alleen goed genoeg was. Een big shout out naar alle supporters binnen en buiten hashtag#SNS die me de afgelopen jaren hebben ondersteund in deze mooie reis: het merk & missie team, alle paarse collega’s en niet te vergeten onze fantastische bureaus. Want: je leest het zo ongeveer bij elke post, maar het is echt zo: alleen kom je ver, samen kom je verder.
Afscheid komt met een lach en een traan. De komende weken ga ik met mijn collega’s nog even knallen tot het einde van dit jaar en daarna is het tijd om te ‘ontpaarsen’.
Stay tuned!
Ps. Dankjewel hashtag#FIGHTCLUB, voor de AI afbeelding, heel tof gedaan!
hashtag#M250 hashtag#sns hashtag#nieuwjaar hashtag#nieuweuitdaging
Bibianne Roetert | Tony's Chocolonely
Een rugnummer om met trots een jaar te dragen.
Bedankt vakgenoten en iedereen die gestemd heeft op mij, maar vooral op Tony's Chocolonely en onze missie.
Dit nummertje is voor het hele team
Stefanie Welten, Madelon Vlam, Juliette Berends, Bram Pluijm, Tim de Broekert, Marjolein Arts, Frits Snel en voor alle andere Tony's en supporters!
hashtag#marketing250 hashtag#fightclub hashtag#marketingreport
Marlies van Voorthuizen | Zilveren Kruis
#79 (en waarom ik hier heel blij mee ben)!
Natuurlijk zijn er nog veel meer geweldige marketeers die bovenaan staan (gefeliciteerd Els Dijkhuizen), maar ik ben blij dat mijn bijdrage opgemerkt is (en hé als je uit de 60.000 marketingprofessionals door vakgenoten wordt verkozen tot een van de 250 besten, dan voel ik me toch wel vereerd).
Dankjewel alle stemmers! En Micky Geesink, Thijs Jaski, Andy Mosmans en Saskia Wagenmakers: gezellig dat jullie mijn tafelgenoten waren.
Shout out naar Zilveren Kruis, mijn fijne collega's, partners en bureaus die ervoor zorgen dat we de Champions League kunnen spelen. Oók ons vak draait om strategie, ‘doelgericht’ werken, een flinke dosis passie en gedrevenheid om succesvol te zijn, maar bovenal draait het om teamwork: Yvonne Bertolino-Goos, Lobke Cornelisse, Jan Hogewoning, Jill Ülker-van Deurzen, Matthijs Koele, Micky Geesink, Jan-Willem Evers, Fleur de Nijs, Annemieke Warmerdam en Hubrecht van der Beek!
Dank voor de mooie avond: Marketing Report | Nederland - FIGHTCLUB - Michiel Borstlap - hashtag#m250 hashtag#m100 - Bas Vlugt
Dave Frauenfelder | KPN
Dit is 100% een team effort, van heel veel collega's en partners die wel of niet in de lijsten voorkomen. Want laten we vooral even stilstaan bij die laatste categorie.
Ik realiseer me enorm dat de lijstjes toch ook te maken hebben bij de impact die je kunt maken vanuit je merk of rol waar je werkt. En zo zijn er veel vakgenoten die van baan zijn geswitched, even 'in between' zijn, gaan zzp-en, bewust kiezen voor een kleiner merk of minder graag op de voorgrond treden. Daar zouden we volgend jaar ook een lijstje van moeten maken, met iedereen op #1 ????
Teamwork KPN | Dentsu Creative Amsterdam | Mindshare Netherlands | Wefilm Creative Agency | Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company | HPB | Het PR Bureau
Van harte Els Dijkhuizen & Brenda Smith!
Thanks Marketing Report | Nederland | Bas Vlugt | Peter Wybenga hashtag#M250
Chrischa Ligtenberg | Spar
Dat kan alleen door mooie en fijne samenwerkingen met goede mensen bij onze bureau’s en mijn team
Marketing Report | Nederland
Bram Verbogt & FIGHTCLUB
voor wederom een a.i foto dat iets te mooi dan echt is
Laura Geuze | Samsung
Gisteren kreeg ik plek 39 in de Marketing top 250 op mijn 39e. Toeval? Misschien. Maar het klinkt wel leuk.
Dus: ben je op zoek naar een sterke speler voor jouw team voor volgend seizoen? Let's get in touch.
+31616245952
Marc Scholten | Heineken
Nou kijk, toch nog steeds op een eervolle 40e plek in de Marketing250. Congrats Els Dijkhuizen met de felbegeerde nr 1 positie. En FIGHTCLUB is heerlijk losgegaan met AI generated voetbalplaatjes zie ik. Dank! hashtag#wiewasik? hashtag#marketing250 hashtag#marketingreport hashtag#nieuweprofielfoto
Michel Tiggelman | Randstad Groep
Op #20 in de Marketing 250. hashtag#M250
Bedankt voor alle waarderingen, felicitaties en stemmen. Bijzonder dat ik zo gewaardeerd ben. Hier word ik toch wel heel erg blij en stiekem ook trots van. ????
Uiteraard ook dank aan o.a. Marketing Report | Nederland, Bas Vlugt, Peter Wybenga voor de organisatie, en FIGHTCLUB voor de toffe foto, en natuurlijk mijn geweldige collega's bij Randstad Nederland Tempo-Team Yacht BMC
Rosita Bakker | Lenovo
I’m incredibly honored and excited to share that I’ve been included in the Marketing Top 250 this year!
Looking ahead, I’m pumped for another year of driving innovation with Lenovo, where we continue to push boundaries in the AI space. Together, we’re not just embracing AI—we’re actively shaping its future.
For those who don’t know, my journey began as a professional competitive sailor, where I learned the importance of adaptability, teamwork, and navigating through challenges. Those lessons still guide me today in the marketing world, especially as we steer Lenovo towards even greater success in AI.
Kudos to the AI wizard - FIGHTCLUB behind unique series of soccer cards, The League of Marketing Champions.
hashtag#M100 hashtag#Grateful hashtag#Lenovo hashtag#Innovation
Christien van de Sande | Level Level
Nou! Daar sta ik..…. shinend op plaats #66 in de Digital Agency top 100. De lijst van meest invloedrijke personen in ons vakgebied. “Wat is ze gewoon gebleven he!”
hashtag#M100 hashtag#marketingreport Level Level
Chris Onsman | BridgeFund
Mama kijk nou! Wat een eer om op (maaaaarrrr 79 mensen na!!!) deze prachtige lijst aan te mogen voeren! ???? Marketing Report | Nederland en FIGHTCLUB thanks voor dit sprekende portret! ????
Thanks Julian van de Steeg, Rutger Quispel en Marjolijn Hoffmans voor de support.
En natuurlijk Sikko Gerkema, Jeroen van Zwam en Gertjan Hafkamp voor jullie tomeloze creativiteit!
Op naar de top!
Dutch Digital Design
Each year, M100 showcases the 100 most influential voices shaping the creative, digital and marketing landscape.
CreativeAgency100:
TBWA\NEBOKO
N=5
Dentsu Creative
DigitalAgency100:
Monks
DEPT
Springbok Agency
ACE
Greenberry
Triple
STUDIO DUMBAR/DEPT®
Bravoure
DotControl
Robot Kittens
code d’azur | Part of Hypersolid
Fabrique
Born05 | part of ACE
51North
Build in Amsterdam
A huge congratulations to everyone on the list! Explore the full lineup via the link in the comments.

Hatice van Leeuwen | HMX | Mediahuis
Trots om als nieuwe binnenkomer in de Media250 te staan
hashtag#m100 Marketing Report | Nederland Mediahuis Nederland
Denise Willigers | ADCN | ADNIGHT
Ranked #14 In the hashtag#M100 of most influential people working in creative agencies on the same day LinkedIn is making suggestions for a career switch. I think I'll stick around a bit longer.
DM for more info
Miranda Smit | Praxis
Dit jaar “gescoord” met nummer #34 in de hashtag#Marketing250 dit jaar! De lijst met de meest invloedrijke marketeers in NL.
Ik ben ontzettend trots om deel uit te maken van deze lijst, samen met zoveel inspirerende vakgenoten. Deze erkenning is een bewijs van de impact die we samen als team creëren en is 100% een team effort.
Speciale dank aan alle collega’s en bureaus: Deze plek is van ons allemaal!
Samen bouwen we aan een sterk merk.
Alle vakgenoten die op mij hebben gestemd, bedankt! En natuurlijk ook FIGHTCLUB voor de wederom geweldige AI portretten!
hashtag#Marketing250 hashtag#MarketingReport hashtag#Teamwork hashtag#Proud hashtag#MarketingChampions
Jascha Hoogendijk | NEEW
December is de maand van de lijstjes. De Top 4000, 2000 en de Top 1000 natuurlijk, maar vergeet dé lijst der lijsten niet! De 100 meest invloedrijke peeps in marketing/creative agency land. ???? ???? ????
Dank voor de mooie award night gisteren Bas Vlugt Peter Wybenga
Cato Sampers | Lid
Leuk! Nieuw binnen in de Marketing Top 250, plek 94!
hashtag#teamlidl hashtag#M100 hashtag#marketingreport hashtag#fightclub
Peter de Been | Asmodee
Dubbele update zo aan het begin van het nieuwe jaar! 2024 eindigde met het bericht dat ik uit 60.000 marketing professionals in Nederland tot de top 250 ben verkozen door mijn vakgenoten. Dat op zichzelf is al gaaf natuurlijk, maar als relatief kleine categorie tussen het geweld van grote FMCG- en retailmerken een bewijs dat we binnen Asmodee met mooie dingen bezig zijn die zichtbaarheid opleveren. Supermooi compliment aan iedereen bij Asmodee en onze partners die hier aan hebben bijgedragen. Thanks ook FIGHTCLUB voor mijn eigen AI voetbalplaatje.
2025 is ook bijzonder begonnen, namelijk met een nieuwe baan! Al langer heb ik een sterke overweging om iets te gaan doen met meer impact op mens en maatschappij. En het werd tijd om naar dat stemmetje te gaan luisteren. Vorige week ben ik dan ook begonnen als Beleidsmedewerker Duurzaamheid binnen mijn eigen gemeente. Een behoorlijke sprong in het diepe, maar wel 1 die ik met volle overtuiging aan ga! Dank aan iedereen bij Asmodee die mijn tijd daar onvergetelijk hebben gemaakt, met in het bijzonder mijn fantastische marketingteam en Jurian Duijzer. Kan niet wachten om het verschil te gaan maken in letterlijk mijn eigen omgeving!
Christien van de Sande | Level Level
Nou! Daar sta ik..…. shinend op plaats #66 in de Digital Agency top 100. De lijst van meest invloedrijke personen in ons vakgebied. “Wat is ze gewoon gebleven he!” ;-)
hashtag#M100 hashtag#marketingreport Level Level
Joost van den Berg | Dr. Oetker
I'm ranked #13 in the list of most influential Dutch marketers! Let’s aim for a spot in the starting 11 next year, ideally my favorite #9 position.
See full list on: www.marketing250.nl
Bert Hagendoorn | Agency Engines
Tijdens het hashtag#M100-event gisteravond werden de lijsten bekendgemaakt van invloedrijke personen in het creatieve, digitale en marketinglandschap. Super te zien dat ook mijn collega’s van Agency Engines: Melanie, Fred en Sander schitteren in de Digital Agency 100 (en Melanie zelfs ook in de PR100!), net als veel mensen van de bureaus waar we mee samenwerken. Top!
Boven alles een mooie avond om veel mensen uit ons vak te spreken en mee te dineren. Complimenten aan Bas Vlugt, Eric-Jan Vis, Peter Wybenga en het hele team van Marketing Report | Nederland voor de organisatie van het event! ????
(de link naar de lijst staat in de comments)
N=5
Dat Anne Stokvis enorme impact maakt weten alle N=5’ers en onze opdrachtgevers maar al te goed. Een neus voor wat speelt in cultuur plus een bak creatieve energie en overtuigingskracht. En dan ook nog eens gewoon een fijn mens zijn. Geen wonder dus eigenlijk dat marketing Nederland haar in de top 5 van meest invloedrijke reclametypes zet.
Voor wie Anne nog niet kent: volg haar inzichten over cultuur op LinkedIn, luister naar haar bijna wekelijkse analyses op Radio 1, of kom naar een van onze N=talks. En even koffieleuten kan natuurlijk ook altijd.
Mariëlle Krouwel | NN Group
Deze is voor jou pap
Want dit jaar sta ik op nummer 6 in de ranglijst van de 250 meest invloedrijke marketeers van Nederland.
Een mooie afsluiter van een bewogen jaar. Begin dit jaar overleed mijn vader. Hij begreep nooit zo heel veel van die rare baan van mij. Vol trots zei hij altijd wel als hij een commercial op TV zag, “dat maakt die meid van mij”. Toen ik twee jaar geleden de top 10 van deze lijst binnen stormde zei hij, “nou dat is mooi hoor”. Het was een man van weinig woorden en zeker geen ‘veren in je kont’. Bij de #8 plek eind vorig jaar was hij niet meer zo helder helaas, maar stak nog wel zijn duim op toen ik het hem vertelde. En nu alweer een paar plekken opgeschoven in 2024, dat had hij prachtig gevonden. Zeker met zo’n voetbalplaatje erbij. Mijn vader hield van dat spelletje en van winnen, en ik ook, dat heb ik niet van een vreemde.
Dus deze, door AI gegenereerde, foto van mij als een soort voetbalster had hij stiekem fantastisch gevonden en een beetje om (op zijn Haags) ‘gemiggeld’. Dit kan geen toeval zijn. Dankjewel FIGHTCLUB, echt heel erg leuk!
Op zo’n plek kom je natuurlijk niet alleen: dus dank aan mijn eigen Brand Marketing Team bij NN Group en aan al onze partners en bureaus. En natuurlijk aan mijn buddy Willem-Albert Bol, met wie ik wekelijks met veel plezier een campagnepraatje hou op Adformatie dat het vak niet ontgaat.
Bovenal dikke complimenten voor organisatoren Bas Vlugt en Peter Wybenga, die zichzelf elk jaar weer overtreffen met dit M100 event. Het was dankzij jullie een feestje om de crème de la crème van het marketingvak weer te zien en te knuffelen. We zijn een bijzonder volkje dat met elkaar concurreert, maar ook enorm van elkaar houdt.
Tot slot congrats aan Els Dijkhuizen van Heineken met haar welverdiende nummer 1 plek. En aan iedereen die in de diverse lijsten stond. U All Rock ????????
Het leven gaat over mooie herinneringen maken.
Dit is er zo eentje hoor ????
https://lnkd.in/eQSVWWKG
hashtag#M100 hashtag#MarketingReport
©️ AI foto - Fightclub
Antoine Houtsma | Joe Public Amsterdam
Maar voor wie nog niet is afgehaakt wil ik vooral alle Joe’s bedanken voor hun keiharde werken, want zij zijn de motor van ons bureau. Dank jullie wel Ruben van Dijk Mats Wilke Merel Groenenboom Jolies Van Rijn Fiona Jacob Dylan Driessen Maaike van 't Klooster Monika Guys Driessen Edward Romunde Otis F. Rien Palland Jeroen Icks Emma Fiere Daniëlle van Duin Laure Hoondert Gabriël Snuverink Paul van Os Kevin Rooi Britt Schlatmann Gonneke van Zutphen en Daan. En natuurlijk ook Valérie Herbert Sammy Colson Michiel van Riemsdijk Kim Verhaeghen Youri Harmsen Sam van Beek en andere Springbokkers die zich minstens 50% Joe voelen :-)!
Dorkas Koenen | Rabobank
Die mooie plek is natuurlijk vooral te danken aan het feit dat ik de eer heb om als marketeer te mogen werken voor de coöperatieve hashtag#rabobank, 'onze bank', voor een geweldig marketing chapter met allemaal bevlogen vakprofessionals, met de MT-leden Ludo Voorn MM RM, Bart Klomp, Anouk Marx, Leonore Schutte en Ingrid van der Chijs (tot 1 oktober jl.), met de collega's van CCA, waaronder Chris Kersbergen, Esther Vernhout - Sanders en Bert Kamp, en vanzelfsprekend het MT van Rabobank Nederland, die Marketing het afgelopen jaar actief hebben gesteund bij - onder andere - de realisatie van de de Rabo 'Sportactie', waarmee we in de sportzomer huishoudens met kinderen tussen 10 en 20 jaar actief gestimuleerd hebben om hun kinderen te laten (blijven) sporten in clubverband, het opzetten van de campagne voor het segment ZZP én de implementatie van onze (nieuwe) methodologie om de customer experence (CX) in onze belangrijkste klantreizen te meten. En dat is nog maar een (hele) kleine selectie van alle marketingactiviteiten in 2024...
De Marketing250 is de lijst met de meest invloedrijke marketeers in Nederland. Op 4 december is de M250 bekend gemaakt tijdens het M100 event in 'Het Spant!' in Bussum. Een welgemeende felicitatie voor Els Dijkhuizen van Heineken, die deze lijst dit jaar met trots mag aanvoeren is hier natuurlijk op zijn plek! Daarnaast de complimenten voor Bas Vlugt en Peter Wybenga van Marketing Report | Nederland die, naast hun jaarboek (interessant om eens doorheen te kijken, ik zeg het nog maar eens een keer), met het M100-event ieder jaar weer een impuls geven aan het netwerken tussen alle professionals uit de marketing-, media- en reclamewereld.
Als laatste welgemeende shout-outs (!) naar, allereerst, Lisa Knapen van FightClub, waarmee ik vanuit mijn rol bij Rabobank in het verleden gewerkt heb, en die met behulp van AI een heus panini-voetbalplaatje van mij heeft gemaakt, erg leuk, én naar Darre van Dijk, die ons als vakgenoten in het kader van AI op het M100 event voorhield: "prompt it like its hot"...;-)
hashtag#marketing hashtag#m100 hashtag#marketingreportnederland hashtag#mooivakmarketing
Marjan Straathof | DEPT
En thanks to the votes van Ate Van der Meer ook nog eens beland op het mooiste nummer.
Gefeliciteerd iedereen (behalve Victor Knaap dan, volgend jaar gewoon Dimi Albers op 1) en dank Bas Vlugt, Peter Wybenga, Carien de Bas, Darre van Dijk voor de mooie avond! hashtag#M100
Michiel Borstlap
Gabriela Nouws | SuperRebel
Trots gisteren nieuw binnengekomen in de M100! De lijst met de meest invloedrijke mensen in de Nederlandse reclame. Een enorme eer om tussen zulke inspirerende namen te staan. En natuurlijk een mega shout-out naar Lodewijk Varossieau voor alle mooie kansen die ik krijg bij SUPERREBEL.AGENCY® hashtag#Reclame hashtag#M100 Marketing Report | Nederland
Anika Ramamurthy | Clear Channel
Honored to speak at the Whitepaper Sessions during the M100 de event by Marketing Report | Nederland!
Big thanks to Bas Vlugt for the fantastic organization!
Clarissa Filius | iO
The list was announced yesterday at the hashtag#M100 Event at Spant!! in Bussum.
Also huge congrats to fellow iO’ers Pieter Janssens, Brian Hirman, Arnoud Martens, Rachel Vermeulen, Aart Lensink and Dirk van den Bosch. A special thank you to Pelagiya Dragomirova for making this possible for us.
Chris Römer | Storyboard Amsterdam
Nummer 67! Wat een eer om in de lijst te staan! Dankjewel, Marketing Report | Nederland en alle stemmers voor deze mooie waardering.
Miluska van 't Lam | Harper’s Bazaar | Hearst
Dank je wel voor deze mooie plek. Congratulations aan alle 250 media professionals.
De Media250 is een initiatief van Media Meetings BV, uitgevoerd door Marketing Report op basis van onderzoek van MediaTest. hashtag#media100
https://media250.nl
ErikHornung | Draf Digital
Vorige week nog een mooie uitverkiezing in de Digital Agency 100; nummer 33!
Maar nog veel leuker, ons partnership met My Goodbye is nu echt officieel.
Samen met Erik B. en Françoise Bartelet-Nieuwland werken we hard aan het succesvol lanceren en activeren van de My Goodbye app - de app voor het regelen van je afscheid en nalatenschap. We gaan ervoor
Lees hier het persbericht via Marketing Report | Nederland: https://lnkd.in/er4K9dna
Al met al, mooi nieuws voor Draft Digital
Dirkvan den Bosch | iO
Gijsbregt Vijn | Lemon Scented Tea
Last night, I had the pleasure of attending the announcement of the Marketing Report | Nederland Top 100. It was an awesome evening with great music from Michiel Borstlap, delicious bites, and good conversations. It was made even better by being part of the list myself! Last year, I was at number 95 - this year, I've climbed to 84. Up is the way to go ????
Thank you all for your votes, and Marketing Report | Nederland, thank you for the amazing evening!
Henri Lessing | AGE Media
Het was een mooie avond bij het hashtag#M100 Event. Gefeliciteerd aan alle winnaars! Wat een eer om dit jaar op #59 binnen te komen in de hashtag#creativeagency100. Een speciale dank aan mijn partner in crime Jennifer Feaster en het geweldige team van Age Media | The YouTube Agency!
Ook de hashtag#WhitePaperSessions boden een inspirerende blik op een wereld in verandering. Thema’s zoals lange termijn strategieën, VPI’s (Vision Progress Indicators: Impact, Engagement, BrandLove, Value), duurzaamheid en niches boven massa sprongen eruit. Het combineren van specialistische kennis met een holistische aanpak is cruciaal. En eén boodschap bleef glashelder: Creativiteit blijft Key!
Vanuit Age Media | The YouTube Agency's perspectief wordt YouTube’s potentieel als basis voor merkactiviteiten steeds duidelijker. Met een "YouTube First Strategie" kunnen merken zich succesvol positioneren als creators, met een naadloze mix van organische groei en campagnes.
Storytelling, Relevantie en Content Engagement zijn sleutels tot duurzame groei en een sterke connectie met je fans – dé toekomst voor je merk! ????
En dan AI – een krachtig gereedschap, zolang we blijven focussen op wat mensen uniek goed kunnen en dit verder perfectioneren. Laten we net zoveel investeren in mensen als we in technologie investeren.
Bedankt voor de mooie avond Peter Wybenga, Bas Vlugt, en het hele team van Marketing Report | Nederland
Jerome Kuijken | De Speld
Dank aan alle mensen die op me stemden. En dank aan het team van Marketing Report | Nederland Bas Vlugt Peter Wybenga Eric-Jan Vis voor de mooie avond
hashtag#M100 hashtag#Creative hashtag#Agency #100
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[DutchMedia Podcast] over extra Ster-reclames of NPO-bezuinigingen, APG/Netflix en trends voor 2025
20-12-2024 | 13:57:00PR100 2025 | Maud Burgers opnieuw meest invloedrijk in Nederlandse PR wereld
19-12-2024 | 12:03:00[Column] Darre van Dijk (TBWA\NEBOKO): Prompt It Like It's Hot
13-12-2024 | 09:38:00[Column] Jerome Kuijken: Waarom de M100 meer is dan een lijst
12-12-2024 | 15:07:00Fightclub en Marketing Report lanceren voetbalkaartjes van de 250 beste marketeers van Nederland
11-12-2024 | 07:24:00Gepubliceerd door: Bas Vlugt
Heel blij met deze prachtige prijs,
Marketeer van Nederland, dat is echt iets bijzonders, wijs!
Wat geweldig om door jullie gekozen te zijn,
Nummer 1, wat voelt dat fijn.
Een feest, dat was het zeker gisteravond,
De hashtag#M100 waar het plezier samenkwam en klonk.
Brenda Smith op twee, Dave Frauenfelder op drie,
Een podium om trots op te zijn, vol energie.
Dank aan Bas Vlugt en Peter Wybenga van Marketing Report | Nederland
Voor dit event, een plek waar creativiteit hoort.
En aan Darre van Dijk, reclamepersoon van het jaar,
Jouw liedje ‘prompt it like its hot’ inspireerde, mijn AI gedicht was snel klaar.
Wat een geweldige portret van de Fightclub, wat een mooie blik,
Al lijk ik er vier kilo lichter, een echte scorende voetbalchick!
En wat een tafel vol humor en plezier,
Met Victor Knaap Yvette Belt-Beekman Vanessa Hofland-Noordervliet Hans Brouwer – zoveel sfeer hier!
Maar bovenal is dit een gezamenlijke prestatie,
Met mijn team en bureaus, die me dagelijks verrassen met creatie.
Samen werken we hard, dat maakt ons sterk,
Dit succes is van ons allemaal, een meesterwerk.
Dank jullie wel, voor deze geweldige eer,
Dit moment vergeet ik nooit meer!
PROOST!!!!
hashtag#marketingreport hashtag#marketing100 hashtag#m100 hashtag#heineken #1