
Lucy schetst ondernemersdroom met twist voor Liantis
In een campagne van Lucy en Liantis staat het verhaal van een ijssalonuitbaatster centraal die op een wolk leeft – tot de realiteit van personeelsvraagstukken toeslaat. De campagne maakt duidelijk hoe Liantis zelfstandigen en kmo’s ondersteunt bij praktische hr-uitdagingen, zoals het inschakelen van flexi-jobbers.
De uitwerking is breed opgezet, met radiospots, een televisiespot en een online video. Het concept sluit aan bij het merkplatform dat eerder voor Liantis werd ontwikkeld, waarin de menselijke benadering en partnerrol voor ondernemers centraal staan.
Hr-steun voor ondernemers
In de campagnevideo zien we hoe de droomwereld van de ijssalonbazin kort wordt onderbroken door een juridisch administratieve uitdaging. Liantis biedt daarbij de uitkomst, met begeleiding en expertise in hr-beleid, administratie en regelgeving.
De boodschap: terwijl jij ijsjes schept, zorgt Liantis voor de rest.
Creatie en productie
De campagne is ontwikkeld door bureau Lucy. De video is geregisseerd door Louis Vielle en geproduceerd door unknown.collective. Naast de televisie- en onlinevideo zijn ook radiospots geproduceerd in samenwerking met Sonhouse.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Happy Horizon ontwikkelt studiekeuzetool voor Rijn IJssel
Campagne Bruut en Rode Kruis richt zich op extreem weer
Recap: CS Digital Media over prijsmodellen in public video
Paul van Kuilenburg: Chicken Licken | Toolstation | Hyundai
TBWA maakt eerste Even Apeldoorn Bellen-commercial
Gepubliceerd door: Daan Dekkers