Love my Salad kiest voor creatief maatschappelijk bureau Closed on Monday

Love my Salad, onderdeel van wereldwijd groentezadenbedrijf Rijk Zwaan, heeft na een bureau-oriëntatie gekozen voor Closed on Monday. Samen gaan ze aan de slag om het groentemerk internationaal te positioneren, met een vernieuwde merkstrategie, naam en identiteit.

Grootste aanjager van groenteconsumptie wereldwijd

Love my Salad streeft ernaar om de groenteconsumptie onder Generatie Z en Millennials te verhogen. Het blijft voor jongvolwassenen nog steeds een uitdaging om groente zowel tijdens het avondeten als gedurende de dag te integreren in hun leven. Terwijl die generaties wel veel bezig zijn met hun gezondheid. Daar liggen veel kansen.

Van het logo tot de lingo

Closed on Monday wordt verantwoordelijk voor het internationale onderzoek, de positionering en het merkconcept. De groenteconsumptie is de afgelopen jaren eerder gedaald dan gestegen. Daarom zal Love my Salad, naast het bieden van inspiratie, een activerende rol moeten vervullen in het drukke leven van jongvolwassenen om hen aan te moedigen meer groenten te eten.

Werk voor zinnige merken

Closed on Monday is een creatief maatschappelijk bureau dat 20 procent van haar omzet investeert in een betere wereld. Elke maandag. Gedurende de week helpt ze organisaties als Natuurmonumenten, Oma’s Soep, Hegg Energy en De Nierstichting met branding en campagnes.

www.closedonmonday.studio

www.lovemysalad.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

KVK en N=5 geven twijfels ondernemers hoofdrol

19-11-2025 | 14:27:08
KVK en N=5 lanceren de volgende fase van Houvast voor Ondernemers, waarin twijfels en vragen van ondernemers centraal staan.

[Vacatures] Ever Ready zoekt een Community Marketeer

19-11-2025 | 13:33:07
Ever Ready is per direct op zoek naar een Community Marketeer

DEPT ontwikkelt strategie achter cashloze Wero Thrift Club

19-11-2025 | 09:26:20
In Berlijn vond de eerste Wero Thrift Club plaats, een cashloze thriftmarkt waar alle transacties via Wero verliepen.

Havas Lemz activeert Nederland met opvallende uitvalactie

18-11-2025 | 17:37:00
Havas Lemz ontwikkelde de activatie Nederland valt uit als onderdeel van Denk vooruit, de bewustwordingscampagne van de NCTV.

Accenture Song maakt kerstcampagne voor Smyths Toys

18-11-2025 | 11:53:00
De campagne zet de speelse dynamiek tussen een jongen en zijn hond centraal om de merkbeleving rondom Kerstmis te versterken in meerdere Europese landen.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.