Lotte van den Broek Creative Director bij Kumpany

Lotte van den Broek is gestart als de Creative Director bij merkactivatiebureau Kumpany en wordt hiermee eindverantwoordelijk voor de creatieve vloer bij Kumpany en onderdeel van het MT.

Lotte is ruim negen jaar actief in het merkactivatie domein. Ze was hiervoor Head of Creative bij Playground, het creatieve merkactivatie label van ID&T / Superstruct. Hier was zij verantwoordelijk was voor vele live activatie-concepten op festivals waaronder recent Bol.com op Lowlands en het prijswinnende Subway Subs & Singles Cafe.

Lotte van de Broek: "Bij Kumpany werken getalenteerde mensen die, net als ik, een grote passie hebben voor merkactivatie. Samen met mijn team ga ik mij volledig richten op creëren van creatief onderscheidend werk binnen het sport-, entertainment-, kunst & cultuur- en maatschappelijk- activatiedomein waarin Kumpany voor klanten actief is, als ook de profilering hiervan. Heb er onwijs zin in, stay tuned."

Jasper Admiraal, Managing Director en Partner Kumpany. "Het was liefde op het eerste gezicht. Lotte’s visie, trackrecord en passie voor live activatie spatte er in de gesprekken vanaf. Met Lotte gaan we onze positie als merkactivatie bureau in de volle breedte verder uitbouwen en daar kijk ik enorm naar uit."

www.kumpany.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Hoog Catharijne kiest Kumpany voor activaties

07-08-2025 | 08:53:25
De samenwerking gaat van start met het Dribbelplein, een sportief programma op het plein tussen Utrecht Centraal en Hoog Catharijne.

Kumpany ontwikkelt festivalconcept Rabo Clubhuis voor Rabobank

14-07-2025 | 12:18:00
Het concept is het nieuwe activatiehart van Rabobank op grote festivals en vormt het tastbare verlengstuk van de merkstrategie Onze Bank.

Kumpany ontwikkelt activatiecampagne voor Starbucks op DTRH

16-04-2025 | 08:36:00
Tijdens het festival wordt een activatie gelanceerd waarin bezoekers op een bijzondere manier worden uitgenodigd om pauze te nemen.

Kumpany en De Speld ontwikkelen activatie voor Pathé de Munt 

13-12-2024 | 15:08:00
Hoe ver ga je voor ultiem comfort? In de activatie van Pathé, ontwikkeld door Kumpany in samenwerking met De Speld, wordt deze vraag beantwoord.

Kumpany creëert NS-ervaring met verhalen van reizigers

11-10-2024 | 12:34:35
Merkactivatiebureau Kumpany heeft op 11 en 12 oktober 2024 op het Eendrachtsplein in Rotterdam een nagebouwde treincoupé geplaatst

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Salsa Shop kiest New Story als digitaal bureau

30-09-2025 | 18:18:00
Met plannen voor uitbreiding in Nederland en daarbuiten wil Salsa Shop zijn digitale fundament versterken

The Kitchen, Dentsu en PRSSKD werken samen aan Heinz-campagne

30-09-2025 | 17:42:00
Heinz mengt zich de komende weken in de campagnekoorts met het grote Friet vs. Patat debat 2025.

mønaerk produceert Organic-campagne voor Prominent

30-09-2025 | 16:14:37
Prominent zet rust en zitcomfort centraal tijdens de woonmaand en presenteert de Organic collectie.

Dawn ontwikkelt merkidentiteit voor Wehkamp

30-09-2025 | 11:42:44
Wehkamp heeft een nieuwe merkidentiteit geïntroduceerd: Altijd Wehkamp, sinds 1952.

Heineken zet rode ster op groene daken voor verbinding

30-09-2025 | 11:27:00
Daarmee wil Heineken het spanningsveld doorbreken waarin moderne steden wel zijn gebouwd voor verbinding
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.