Liz Zonneveld Peetoom Managing Director Content Icons

Liz Zonneveld Peetoom is benoemd tot Managing Director van inflencer marketingbureau Content Icons. Zij neemt daarmee de rol over van Sara Rottenberg, oprichtster van Content Icons. Ook heeft Liz Zonneveld Peetoom een aandelenbelang verkregen  van ACE. 

Ze wordt in de nieuwe rol verantwoordelijk voor het talentennetwerk en de verdere integratie van Content Icons met de andere bureaus binnen ACE. Sara Rottenberg doet een stap terug uit de dagelijkse operatie en blijft aan als adviseur van Content Icons en aandeelhouder van ACE.

Content Icons is in 2019 opgericht door de toen 22-jarige Rottenberg. Het bureau was een van de eersten die inzette op co-creatie tussen merken en creators. Waarbij het haar influencers/talenten actief inzet bij de ontwikkeling van creatieve content oplossingen voor merken. Content Icons werkt met een breed scala aan eigen gerenommeerde talenten als Rianne Meijer, Romee Strijd en Jutta Leerdam, voor merken als DIOR, Zalando, H&M, Unilever en Hugo Boss.

Liz Zonneveld Peetoom, Managing Director bij Content Icons: “In 2022 is Content Icons onderdeel geworden van ACE. Sinds deze stap zijn we naast een boutique talent managementbureau ook creatief en strategisch partner voor merken op het gebied van influencer marketing. Hierin werken we nauw samen met de andere bureaus binnen ACE, en zetten we creators vanaf de start aan tafel bij klanten. Denk bijvoorbeeld aan het succesvolle Magnum festival, dat we samen met ACE-bureau Glasnost hebben neergezet.

We zien de markt professionaliseren en daarbij ook de rol van creators. Hun betrokkenheid is belangrijker dan ooit tevoren voor merken om onderscheidende en authentieke campagnes uit te rollen. Ik heb onwijs veel zin in deze nieuwe stap binnen Content Icons en ACE, en ben Sara enorm dankbaar voor deze mooie kans!”

Sara Rottenberg, oprichter van Content Icons: “Na 5 jaar leidinggeven aan Content Icons draag ik vol vertrouwen en trots het stokje over aan mijn ride or die; Liz Zonneveld Peetoom. Zij is vanaf de start bij Content Icons werkzaam en we zijn naadloos op elkaar ingespeeld. We doen vrijwel alles samen; Liz is steengoed in het leiden van de dagelijkse operatie en ik richt me meer op nieuwe ontwikkelingen en kansen in de markt. Ik blijf ondanks mijn stap terug uit de operatie nauw betrokken bij Content Icons en ACE. Ik verblijf momenteel in New York City om me te focussen op internationale kansen.”

www.contenticons.com

www.thisisace.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Hannah Sterke: Het werk voelt jong, vernieuwend, opvallend en heel eigen

10-09-2025 | 16:09:00
Hannah Sterke en Nina Mispelblom Beyer stapten op 1 augustus 2025 als creatieven over van TBWA\Neboko naar ACE. We spreken het duo over hun overstap, prijswinnend werk en hun toekomstplannen

GROHE viert 50 jaar in Nederland met jubileumcampagne

01-09-2025 | 16:21:00
De jubileumcampagne loopt van 1 september tot en met 31 oktober 2025 en is zichtbaar op televisie, social media en online kanalen.

[Vacatures] ACE zoekt een IT Manager

25-08-2025 | 08:15:00
ACE is per direct op zoek naar IT Manager - Fulltime · Amsterdam

ESN lanceert sportvoedingslijn bij Albert Heijn

19-08-2025 | 11:00:17
Daarmee maakt ESN de stap van online-only naar fysieke retail.

Vodafone zet Parascroll met zonnepanelen op het strand

18-08-2025 | 10:21:00
De Parascroll maakt deel uit van de bredere Oh Yeah-campagne van Vodafone, waarin verbonden blijven centraal staat
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.