Liz Zonneveld Peetoom Managing Director Content Icons

Liz Zonneveld Peetoom is benoemd tot Managing Director van inflencer marketingbureau Content Icons. Zij neemt daarmee de rol over van Sara Rottenberg, oprichtster van Content Icons. Ook heeft Liz Zonneveld Peetoom een aandelenbelang verkregen  van ACE. 

Ze wordt in de nieuwe rol verantwoordelijk voor het talentennetwerk en de verdere integratie van Content Icons met de andere bureaus binnen ACE. Sara Rottenberg doet een stap terug uit de dagelijkse operatie en blijft aan als adviseur van Content Icons en aandeelhouder van ACE.

Content Icons is in 2019 opgericht door de toen 22-jarige Rottenberg. Het bureau was een van de eersten die inzette op co-creatie tussen merken en creators. Waarbij het haar influencers/talenten actief inzet bij de ontwikkeling van creatieve content oplossingen voor merken. Content Icons werkt met een breed scala aan eigen gerenommeerde talenten als Rianne Meijer, Romee Strijd en Jutta Leerdam, voor merken als DIOR, Zalando, H&M, Unilever en Hugo Boss.

Liz Zonneveld Peetoom, Managing Director bij Content Icons: “In 2022 is Content Icons onderdeel geworden van ACE. Sinds deze stap zijn we naast een boutique talent managementbureau ook creatief en strategisch partner voor merken op het gebied van influencer marketing. Hierin werken we nauw samen met de andere bureaus binnen ACE, en zetten we creators vanaf de start aan tafel bij klanten. Denk bijvoorbeeld aan het succesvolle Magnum festival, dat we samen met ACE-bureau Glasnost hebben neergezet.

We zien de markt professionaliseren en daarbij ook de rol van creators. Hun betrokkenheid is belangrijker dan ooit tevoren voor merken om onderscheidende en authentieke campagnes uit te rollen. Ik heb onwijs veel zin in deze nieuwe stap binnen Content Icons en ACE, en ben Sara enorm dankbaar voor deze mooie kans!”

Sara Rottenberg, oprichter van Content Icons: “Na 5 jaar leidinggeven aan Content Icons draag ik vol vertrouwen en trots het stokje over aan mijn ride or die; Liz Zonneveld Peetoom. Zij is vanaf de start bij Content Icons werkzaam en we zijn naadloos op elkaar ingespeeld. We doen vrijwel alles samen; Liz is steengoed in het leiden van de dagelijkse operatie en ik richt me meer op nieuwe ontwikkelingen en kansen in de markt. Ik blijf ondanks mijn stap terug uit de operatie nauw betrokken bij Content Icons en ACE. Ik verblijf momenteel in New York City om me te focussen op internationale kansen.”

www.contenticons.com

www.thisisace.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

ACE lead agency Hersenstichting

21-10-2025 | 11:32:00
Het bureau wordt strategisch en creatief partner om het merk te versterken en hersengezondheid breder onder de aandacht te brengen

Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day

10-10-2025 | 15:37:02
Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day. Betrokken bureaus zijn Eastwood Brand Consultancy, Thonik en ACE

Nick Toet ontwikkelt Nick’s Noedels voor La Place

09-10-2025 | 10:32:00
La Place en Nick Toet sloegen de handen ineen om een gerecht te ontwikkelen dat niet alleen vers en gezond is, maar écht in de smaak valt bij kinderen

ACE en CZ benadrukken zorginstinct in positionering

08-10-2025 | 09:04:03
De koers is gebaseerd op het uitgangspunt Alle mensen zorgen en brengt het merk dichter bij de mens.

[Vacatures] ACE zoekt een Senior Creative

06-10-2025 | 08:36:00
ACE Social is per direct op zoek naar Senior Creative - Fulltime · Amsterdam
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.

Hotel L’Amour en Jumbo introduceren de campagne: Prijzenstorm

23-10-2025 | 12:03:00
Jumbo Supermarkten is gestart met de campagne Prijzenstorm, ontwikkeld door Hotel L’Amour. De actie speelt in op het herfstseizoen

TomTom brengt Tom by TomTom en campagne Good Drivers Only

23-10-2025 | 09:06:17
De introductie wordt ondersteund door de merkcampagne Good Drivers Only, ontwikkeld door Preacher Amsterdam.

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.