Liz Zonneveld Peetoom Managing Director Content Icons

Liz Zonneveld Peetoom is benoemd tot Managing Director van inflencer marketingbureau Content Icons. Zij neemt daarmee de rol over van Sara Rottenberg, oprichtster van Content Icons. Ook heeft Liz Zonneveld Peetoom een aandelenbelang verkregen  van ACE. 

Ze wordt in de nieuwe rol verantwoordelijk voor het talentennetwerk en de verdere integratie van Content Icons met de andere bureaus binnen ACE. Sara Rottenberg doet een stap terug uit de dagelijkse operatie en blijft aan als adviseur van Content Icons en aandeelhouder van ACE.

Content Icons is in 2019 opgericht door de toen 22-jarige Rottenberg. Het bureau was een van de eersten die inzette op co-creatie tussen merken en creators. Waarbij het haar influencers/talenten actief inzet bij de ontwikkeling van creatieve content oplossingen voor merken. Content Icons werkt met een breed scala aan eigen gerenommeerde talenten als Rianne Meijer, Romee Strijd en Jutta Leerdam, voor merken als DIOR, Zalando, H&M, Unilever en Hugo Boss.

Liz Zonneveld Peetoom, Managing Director bij Content Icons: “In 2022 is Content Icons onderdeel geworden van ACE. Sinds deze stap zijn we naast een boutique talent managementbureau ook creatief en strategisch partner voor merken op het gebied van influencer marketing. Hierin werken we nauw samen met de andere bureaus binnen ACE, en zetten we creators vanaf de start aan tafel bij klanten. Denk bijvoorbeeld aan het succesvolle Magnum festival, dat we samen met ACE-bureau Glasnost hebben neergezet.

We zien de markt professionaliseren en daarbij ook de rol van creators. Hun betrokkenheid is belangrijker dan ooit tevoren voor merken om onderscheidende en authentieke campagnes uit te rollen. Ik heb onwijs veel zin in deze nieuwe stap binnen Content Icons en ACE, en ben Sara enorm dankbaar voor deze mooie kans!”

Sara Rottenberg, oprichter van Content Icons: “Na 5 jaar leidinggeven aan Content Icons draag ik vol vertrouwen en trots het stokje over aan mijn ride or die; Liz Zonneveld Peetoom. Zij is vanaf de start bij Content Icons werkzaam en we zijn naadloos op elkaar ingespeeld. We doen vrijwel alles samen; Liz is steengoed in het leiden van de dagelijkse operatie en ik richt me meer op nieuwe ontwikkelingen en kansen in de markt. Ik blijf ondanks mijn stap terug uit de operatie nauw betrokken bij Content Icons en ACE. Ik verblijf momenteel in New York City om me te focussen op internationale kansen.”

www.contenticons.com

www.thisisace.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

La Place en Jord Althuizen lanceren gezamenlijke menulijn

13-06-2025 | 09:24:59
De eerste stap in deze samenwerking is de introductie van de Bang Bang Chicken Burger

Kruidvat en Armoedefonds slaan alarm over verzorgingsarmoede

10-06-2025 | 14:00:00
Steeds meer Nederlanders kunnen zich geen verzorgingsproducten veroorloven. Dat blijkt uit de Verzorgingsarmoedebarometer van Ipsos I&O in opdracht van Kruidvat

fritz-kola lanceert cultureel platform op Best Kept Secret

04-06-2025 | 14:45:00
Tijdens de elfde editie van Best Kept Secret heeft frisdrankmerk fritz-kola het culturele platform fritz-kolab gelanceerd.

ACE Social ontwikkelt social strategie voor Avis

03-06-2025 | 17:02:30
Het bureau gaat content ontwikkelen die aansluit bij de Nederlandse cultuur en Avis moet positioneren als een opvallende speler binnen de categorie.

L’Oréal Paris en ACE PR lanceren campagne voor zelfliefde

27-05-2025 | 13:52:00
L’Oréal Paris is gestart met een merkcampagne die jonge vrouwen aanmoedigt positiever naar zichzelf te kijken.
 

Gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.