Liz Zonneveld Peetoom Managing Director Content Icons

Liz Zonneveld Peetoom is benoemd tot Managing Director van inflencer marketingbureau Content Icons. Zij neemt daarmee de rol over van Sara Rottenberg, oprichtster van Content Icons. Ook heeft Liz Zonneveld Peetoom een aandelenbelang verkregen  van ACE. 

Ze wordt in de nieuwe rol verantwoordelijk voor het talentennetwerk en de verdere integratie van Content Icons met de andere bureaus binnen ACE. Sara Rottenberg doet een stap terug uit de dagelijkse operatie en blijft aan als adviseur van Content Icons en aandeelhouder van ACE.

Content Icons is in 2019 opgericht door de toen 22-jarige Rottenberg. Het bureau was een van de eersten die inzette op co-creatie tussen merken en creators. Waarbij het haar influencers/talenten actief inzet bij de ontwikkeling van creatieve content oplossingen voor merken. Content Icons werkt met een breed scala aan eigen gerenommeerde talenten als Rianne Meijer, Romee Strijd en Jutta Leerdam, voor merken als DIOR, Zalando, H&M, Unilever en Hugo Boss.

Liz Zonneveld Peetoom, Managing Director bij Content Icons: “In 2022 is Content Icons onderdeel geworden van ACE. Sinds deze stap zijn we naast een boutique talent managementbureau ook creatief en strategisch partner voor merken op het gebied van influencer marketing. Hierin werken we nauw samen met de andere bureaus binnen ACE, en zetten we creators vanaf de start aan tafel bij klanten. Denk bijvoorbeeld aan het succesvolle Magnum festival, dat we samen met ACE-bureau Glasnost hebben neergezet.

We zien de markt professionaliseren en daarbij ook de rol van creators. Hun betrokkenheid is belangrijker dan ooit tevoren voor merken om onderscheidende en authentieke campagnes uit te rollen. Ik heb onwijs veel zin in deze nieuwe stap binnen Content Icons en ACE, en ben Sara enorm dankbaar voor deze mooie kans!”

Sara Rottenberg, oprichter van Content Icons: “Na 5 jaar leidinggeven aan Content Icons draag ik vol vertrouwen en trots het stokje over aan mijn ride or die; Liz Zonneveld Peetoom. Zij is vanaf de start bij Content Icons werkzaam en we zijn naadloos op elkaar ingespeeld. We doen vrijwel alles samen; Liz is steengoed in het leiden van de dagelijkse operatie en ik richt me meer op nieuwe ontwikkelingen en kansen in de markt. Ik blijf ondanks mijn stap terug uit de operatie nauw betrokken bij Content Icons en ACE. Ik verblijf momenteel in New York City om me te focussen op internationale kansen.”

www.contenticons.com

www.thisisace.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

ACE benoemt Head of Productions en Client Service Director

11-11-2025 | 14:43:40
Met hun komst legt het bureau extra nadruk op creatieve productie en het verder uitbouwen van partnerships met opdrachtgevers.

ParkinsonNL gaat verder als ParkinsonNederland

06-11-2025 | 10:11:39
Met de naamswijziging wil ParkinsonNederland nog duidelijker maken dat parkinson een kwestie is die heel Nederland aangaat.

Monks ontwikkelt Veerkracht-campagne voor Pink Ribbon

28-10-2025 | 17:25:00
Kleine gebaren zijn nooit echt klein. Een berichtje, een knuffel, een herinnering of een cadeautje: ze brengen steun, hoop en bouwen veerkracht, in de ander en in onszelf.

ACE lead agency Hersenstichting

21-10-2025 | 11:32:00
Het bureau wordt strategisch en creatief partner om het merk te versterken en hersengezondheid breder onder de aandacht te brengen

Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day

10-10-2025 | 15:37:02
Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day. Betrokken bureaus zijn Eastwood Brand Consultancy, Thonik en ACE
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.