
LiveWall wint DIA en SAN Accent met digitale campagnes
Digitale community en sollicitatiecampagne vallen in de prijzen
LiveWall heeft twee prijzen gewonnen tijdens de Dutch Interactive Awards (DIA) en de SAN Accenten. Het Tilburgse bureau kreeg een DIA Award in de categorie Best Community Platform voor de app Newborn Fit Mama en een SAN Accent voor de campagne #Vriendenteam van Kruidvat.
De twee bekroningen zijn toegekend voor projecten gericht op uiteenlopende doelgroepen, maar met een gezamenlijk uitgangspunt: effectieve digitale interactie.
Bekroning voor app gericht op jonge moeders
De gezondheids- en lifestyle-app Newborn Fit Mama biedt thuisworkouts, recepten en een online community voor jonge moeders. LiveWall ontwikkelde het platform, dat werd bekroond met een gouden DIA Award. Volgens het bureau groeide het aantal leden sinds de lancering aanzienlijk en zijn er dagelijks veel actieve gebruikers.
Campagne voor jongeren levert SAN Accent op
De campagne voor Kruidvat richtte zich op jongeren die solliciteren spannend vinden. Onderdeel van de campagne was het idee om samen met een vriend of vriendin te solliciteren. Dit werd ondersteund met duo-shirts en een photobooth-tour. Het concept leidde tot een stijging van het aantal sollicitaties.
LiveWall opnieuw in de prijzen
LiveWall werd eerder bekroond met een DIA Award voor een project voor Rituals. De recente erkenningen bevestigen de positie van het bureau binnen de marketing- en communicatiebranche.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
SAN New Kids on the Block Accent bevestigt dat Closed on Monday werkt
TBWA\NEBOKO Bureau van het Jaar bij SAN Accenten 2024
SAN New Kids: Closed on Monday, Star/P, The Committed Agency
Dentsu Creative, Hotel L’Amour en TBWA\NEBOKO op shortlist SAN Bureau van het Jaar 2024
Zes bureaus op shortlist SAN New Kids on the Block 2024
Gepubliceerd door: Saskia van Weert