Lemon Scented Tea en The Forward Club organiseren The 2024 Trend Forecast

Nieuw jaar, nieuwe trends en dus nieuwe kansen. Want door het omarmen van nieuwe trends blijf je als merk relevant. Maar hoe speel je in op trends? En welke trends zijn in 2024 bepalend voor jouw merk of organisatie? Creative agency Lemon Scented Tea en strategiebureau The Forward Club geven het antwoord tijdens het event: The 2024 Trend Forecast.

Futureproof

Voor merken en organisaties zijn trends belangrijker dan ooit. Behoeften van consumenten veranderen razendsnel en de markt is constant in beweging. Tijdens deze interactieve trendsessie worden verschillende trends gedeeld die waardevolle inzichten bieden in de veranderende behoeften van de consument. Met deze kennis worden je toekomst-skills goed getraind en start je het nieuwe jaar volledig futureproof.

The 2024 Trend Forecast

Aan de hand van recente ontwikkelingen zoomt trendwatcher Lieke Dols (The Forward Club) in op de belangrijkste marketing- en consumententrends.

Zo kregen we te maken met verschillende crisissen, werd AI een wereldspeler en kwam duurzaamheid binnen met stip op één. Tijdens de sessie wordt duidelijk welke invloed deze ontwikkelingen hebben op het gedrag van de consument en op de markt. Gijsbregt Vijn en strateeg Bram Jansen (Lemon Scented Tea) verkennen de kansen en delen nieuwe inzichten en scenario’s die jouw merk of business nét een extra voorsprong kunnen geven.

Kom mee vooruit kijken

Waar: The Lemon Bar, Korte Prinsengracht 26, Amsterdam

Wanneer:  8 februari 2024

Tijd: 15.00- 17.00 uur

De sessie sluit af met een borrel. Ideaal om te netwerken, ervaringen uit te wisselen én samen te proosten op een succesvol 2024. Ben jij erbij? Meld je hier aan!

www.lemonscentedtea.com

www.theforward.club

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Lemon Scented Tea ontwikkelt vervolgcampagne voor Sunny Cars

21-07-2025 | 13:36:00
Sunny Cars en Lemon Scented Tea hebben de campagne met de pratende spiegelhangers Sunny & Car opnieuw gelanceerd.

Lemon Scented Tea en Cortina presenteren twee campagnefilms

09-07-2025 | 16:22:00
Het Nederlandse fietsmerk Cortina bouwt samen met creatief bureau Lemon Scented Tea verder aan de merkpositionering Original as you.

Fotoserie The Dalmore draait om ambacht en chemie

03-07-2025 | 10:26:00
Voor The Dalmore Luminary No.3 ontwikkelde Lemon Scented Tea een fotoserie waarbij de whisky werd ingezet als onderdeel van het fotografisch proces.

Lemon Scented Tea ontwikkelt merkpositionering voor Cortina

07-04-2025 | 16:26:00
De samenwerking omvat strategie, advertising en design, bedoeld voor zowel interne als externe communicatie.

Coca Cola Orange Cream | Corona | Make My Money Matter

27-03-2025 | 13:23:00
[The International] Gijsbregt Vijn (Lemon) Scented Tea kijkt over de grenzen


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.