KPN en NN North Sea Jazz Festival gaan driejarig partnership aan

KPN en het NN North Sea Jazz Festival hebben aangekondigd een driejarig partnership aan te gaan vanaf de aankomende 47e editie van het festival.

Mark Versteegen, directeur Sponsoring bij KPN: “Livemuziek verbindt mensen op een unieke manier en North Sea Jazz is één van de meest prominente jazzfestivals ter wereld met een rijke historie. Daar herkennen we ons in. We kondigen dit partnership dan ook met trots aan en zetten alles op alles om onze klanten, muziekliefhebbers en zakelijke relaties, thuis of onderweg, kennis te laten maken met dit prachtige festival.”

Jan Willem Luyken, directeur NN North Sea Jazz: “Wij zijn enorm trots om KPN als nieuwe partner welkom te heten; een geweldig mooi merk en een toonaangevend bedrijf in Nederland. We delen niet alleen onze thuisbasis Rotterdam, maar ook het geloof in de verbindende kracht van livemuziek. Een solide fundament voor een succesvolle samenwerking. Ik kijk er enorm naar uit!”

KPN ondersteunt maatschappelijke activiteiten zoals het Nederlandse Eredivisie-voetbal, het Rijksmuseum, het Concertgebouw en KlasseContact.

KPN Mooiste Contact Fonds

Op het NN North Sea Jazz Festival zal KPN zorgen voor mobiele oplaadpunten in omgebouwde telefooncellen. Ook adopteert KPN één van de podia en de NN North Sea Jazz Festivalapp, waarmee bezoekers een persoonlijk programma kunnen aanmaken voor de beste route over het festival.

Op zondag 14 juli 2024 zulllen via het KPN Mooiste Contact Fonds gasten worden uitgenodigd voor wie een concert- of festivalbezoek niet vanzelfsprekend is, bijvoorbeeld door sociaal isolement of ouderdom.

Door deze mensen op het festival te ontvangen en samen met KPN-vrijwilligers langs de hoogtepunten – waaronder Sting – mee te nemen, ervaren ook zij de kracht van persoonlijk contact en livemuziek.

www.overons.kpn

www.northseajazz.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren

12-09-2025 | 08:08:00
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij

Cannes 2025: Dave Frauenfelder en Gerd De Smyter over KPN

20-06-2025 | 10:03:00
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.

Cannes 2025: Liesbeth Bakels en Carina Snippe

20-06-2025 | 09:25:00
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.

Cannes 2025: Jerome Kuijken & Xumi Heijn

20-06-2025 | 09:06:00
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 09:03:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 08:49:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant 

Herkenbaarheid, humor en oplossingen staan centraal in automotive-campagne Marktplaats

07-10-2025 | 20:47:00
Happiness Amsterdam ontwikkelde voor Marktplaats een tweede campagne voor automotive. We spreken Nancy van Hees, Senior Communications Manager Mobility bij Marktplaats en Joey Boeters, Creative Partner en mede-oprichter van Happiness Amsterdam

Europese steden decor voor OOH-campagne Lynk & Co 08

07-10-2025 | 16:39:48
Met de 08 wil Lynk & Co het segment van plug-in hybrides verder ontwikkelen

Alfred lanceert campagne met dames van Van Dobben

07-10-2025 | 11:28:00
Alfred en OnSocial hebben een merkcampagne ontwikkeld voor croquetmerk Van Dobben, waarin de dames uit de iconische Amsterdamse Eetsalon centraal staan
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.