
KPN en Dentsu haken in op digitale haardvuur trend YouTube
Wat streamt Nederland graag tijdens de feestdagen? Digitale haardvuren. Dentsu Creative Amsterdam speelt hierop in met een kerstactivatie voor KPN: De haard vol entertainment.
In deze campagne wordt een 6-uur durend haardvuur op YouTube ingezet, waarin haardblokken met vouchercodes de hoofdrol spelen. Kijkers kunnen de codes invoeren via het KPN-menu om gratis feestdagenfilms te bekijken – zolang de codes niet in vlammen opgaan.
Deze creatieve activatie is volledig bedacht en geproduceerd door Dentsu Creative Amsterdam
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Eerste veertig bureaus voor ADNIGHT Amsterdam bekend
Op 10 oktober openen onder meer DEPT, Monks, AI AM, 100%, Ace en Dawn hun deuren voor het publiek.
Marketingwereld in rep en roer door Lions-kwestie rond GUT
De Gouden Lion die GUT Amsterdam heeft gewonnen in de categorie Creative Effectiveness met een campagne voor het biermerk Hertog Jan (van AB-InBev) zou onterecht vergeven zijn
Sven Vening: Creativiteit maakt verschil bij Dentsu Creative
Tijdens het Cannes Lions Festival sprak Bas Vlugt met Sven Vening, CEO van Dentsu Creative Amsterdam.
Cannes 2025: Esther van Vliet en Steffi Boom over RA*W-pitch
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.
TBWA, Roorda, Dentsu, Joe Public winnen Goud bij Esprix 2025
147 marketeers, strategen, producers en creatieven kwamen 15 mei bij elkaar voor de uitreiking van de Esprix Awards in het STRAAT Museum.
Gepubliceerd door: Daan Dekkers