KPN en Dentsu haken in op digitale haardvuur trend YouTube

Wat streamt Nederland graag tijdens de feestdagen? Digitale haardvuren. Dentsu Creative Amsterdam speelt hierop in met een kerstactivatie voor KPN: De haard vol entertainment.

In deze campagne wordt een 6-uur durend haardvuur op YouTube ingezet, waarin haardblokken met vouchercodes de hoofdrol spelen. Kijkers kunnen de codes invoeren via het KPN-menu om gratis feestdagenfilms te bekijken – zolang de codes niet in vlammen opgaan.

Deze creatieve activatie is volledig bedacht en geproduceerd door Dentsu Creative Amsterdam

www.dentsucreative.amsterdam

www.kpn.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Dentsu Creative Amsterdam bestaat twintig jaar

19-09-2025 | 09:14:27
Het bureau startte in 2005 onder de naam ACHTUNG! en maakte sindsdien campagnes voor onder meer KPN, Volkswagen, Defensie, Rabobank, Porsche en Zalando.

KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren

12-09-2025 | 08:08:00
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij

Dentsu Creative werkt voor Prinses Máxima Centrum

02-09-2025 | 09:27:00
De samenwerking begon met de campagne voor de Maand van Kinderkanker. Hierin staat het thema beter worden centraal

Defensie en Dentsu lanceren: Tijd om de stap te zetten

01-09-2025 | 00:00:00
Op 1 september start het Ministerie van Defensie de campagne Tijd om de stap te zetten, ontwikkeld door Dentsu Creative Amsterdam

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.