KPN breidt entertainmentaanbod uit met luisterboeken en e-boeken

KPN heeft zijn aanbod uitgebreid met het (luister)boekaanbod van StoryTel. De circa 3 miljoen klanten van KPN kunnen daarmee voortaan op een simpele wijze een abonnement afnemen bij StoryTel. Het gaat daarbij om luisterboeken en e-boeken. Daarbij biedt StoryTel circa 350.000 titels aan.  De prijs is overigens hetzelfde als bij StoryTel zelf (12,99 euro per maand of bij 16,99 euro per maand voor een familie-abonnement met twee accounts.

Robin Clements, Executive Vice President en Chief Marketing Officer consumentenmarkt van KPN: "Onze tijd is steeds kostbaarder, waardoor we keuzes moeten maken in de informatie die we tot ons nemen. Het verklaart waarom luisterboeken in een korte tijd zo populair zijn geworden. Naast de beste netwerken, biedt KPN zijn klanten het beste entertainment en in dat aanbod mogen de duizenden luister- en digitale boeken van marktleider Storytel niet ontbreken. En dat kan bij KPN ook nog eens voordelig. Dat klinkt niet alleen als een goed verhaal, dat is een goed verhaal!"

www.overons.kpn

www.storytel.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Dentsu en KPN tonen kat Louis in filmische kerstcommercial

04-12-2025 | 12:00:00
KPN komt deze feestdagen met een kerstcampagne rond kat Louis, waarbij iedere scène is gemaakt met generative AI.

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend

03-11-2025 | 10:27:00
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Politie start Operatie 1337 voor werving digitaal talent

09-12-2025 | 15:32:00
De politie zet met Operatie 1337 een online game in om digitaal talent te bereiken

Buutvrij for Life creatief bureau voor Week van het Vergeten Kind

09-12-2025 | 10:29:00
Het Vergeten Kind heeft na een bureau-oriëntatie in de zomer, in oktober Buutvrij for Life gekozen als creatief bureau voor de Week van het Vergeten Kind.

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Ad Interim Subscriptions Lead

09-12-2025 | 07:14:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Ad Interim Subscriptions Lead

JOE pakt kerststress aan met ludieke themadiners

08-12-2025 | 11:18:00
Uit onderzoek van radiozender JOE komt naar voren dat 1 op de 5 luisteraars stress ervaart over de planning van de feestdagen

DEPT ontwikkelt Bijenkorf-campagne feestdagen

08-12-2025 | 09:34:29
DEPT heeft de feestdagen-campagne van de Bijenkorf ontwikkeld en maakt deel uit van de 155-jarige jubileumviering. Die jubileumviering startte tijdens de herfst/wintercampagne
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.