Komst ICI PARIS XL betekent groei team Serviceplan MAKE

Serviceplan MAKE Benelux, onderdeel van de Serviceplan Group, breidt zijn specialistenteam uit met Zoé Plisnier en Zoë Windmeulen. De groei van het team is een gevolg van de komst van ICI PARIS XL als klant bij Serviceplan MAKE. Met deze uitbreiding versterkt het bureau haar projectmanagement.

Zoé Plisnier versterkt het team als toegewijde Project Manager en Graphic Designer en heeft ervaring in multimediaontwerp. Met een bachelordiploma in 3D en VFX en een masterdiploma in radio-televisie-multimedia, gespecialiseerd in multimediaproductie en 3D-animatie, beheerst Zoé alle aspecten van grafisch ontwerp. Van paginaopmaak en logo's maken tot animatie en motion design.

Zoë Windmeulen start als Project Manager, met een achtergrond in communicatiewetenschappen. Dankzij haar bachelor en master communicatiemanagement aan UGent heeft Zoë Windmeulen een stevige basis in projectmanagement en client services.

In haar rol als account executive voor The Marcom Engine (een strategische alliantie tussen Serviceplan, Media.Monks & Berylls voor BMW/MINI) overzag ze CRM-projecten en beheerde ze customer support-initiatieven voor beide merken.

www.house-of-communication.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Menno Westinga: Mediaplus verbindt media en creatie

20-11-2025 | 15:26:00
Hij vertelt over het internationale karakter van de groep, de rol van het House of Communication en waarom CMO’s Mediaplus als strategisch consultant zien

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net

14-11-2025 | 08:36:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Assistant Business Controller

14-11-2025 | 08:21:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar Assistant Business Controller - Amsterdam

Tom Huijgen: Te gewaagd om te werken? Daarom werkt het!  

12-11-2025 | 08:40:00
Tom Huijgen, Strategy Director bij Serviceplan Amsterdam, laat aan de hand van drie cases zien dat het niet gaat om luid zijn of om rebels doen

Shirin Arfa-Kia: Europa’s antwoord op de agent-economie

27-10-2025 | 11:30:00
Shirin Arfa-Kia, AI & Innovation Consultant bij Mediaplus, legt uit waarom Europese alternatieven als Sōkosumi onmisbaar zijn en zet de voordelen op een rij
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:28
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert

Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie

25-11-2025 | 10:10:00
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.

[Vacatures] Channel Factory zoekt een Client Solutions Manager

25-11-2025 | 07:44:00
Channel Factory is per direct op zoek naar Client Solutions Manager - Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.