Kompas Publishing introduceert Kompas Network

Kompas Publishing past de naam van Startpagina Home & Thema’s aan naar Kompas Network. De wijziging wordt vanaf augustus 2025 gefaseerd doorgevoerd. De nieuwe naam moet de organisatie en het partnernetwerk van Kompas een duidelijker profiel geven.

De naamswijziging sluit aan bij de groei van Kompas Publishing, dat de afgelopen jaren een portfolio van meer dan twintig titels heeft opgebouwd in zes segmenten: lifestyle, senioren, gezinnen, onderwijs, shopping en fietsen.

Kompas Network als verbindende schakel

Aart Wallet, oprichter en CEO van Kompas Publishing: "Met Kompas Network maken we onze overkoepelende kracht als organisatie beter zichtbaar. We geven richting in het online medialandschap, en deze naam sluit daar precies op aan."

De titels binnen Kompas Network zijn gericht op bereik, content, techniek en performance. De herpositionering laat deze synergie nu ook aan de buitenwereld zien.

Sterkere profilering van het partnernetwerk

Dennis Kortekaas, commercieel directeur Kompas Publishing: "We zijn meer dan een verzameling websites. We zijn een netwerk dat consumenten verbindt met waardevolle informatie, betrouwbare tools en inspirerende content. De nieuwe naam onderstreept die rol en ambitie."

Naast eigen titels breidt Kompas het aanbod uit met een partnernetwerk voor branded content. De Speld is als eerste partner aangesloten en er zijn gesprekken met andere partijen om het netwerk verder uit te bouwen. Dennis Kortekaas: "Met De Speld als eerste partner en lopende gesprekken met nieuwe partijen is het verhaal rond om écht impact te maken."

www.kompaspublishing.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

JOE pakt kerststress aan met ludieke themadiners

08-12-2025 | 11:18:00
Uit onderzoek van radiozender JOE komt naar voren dat 1 op de 5 luisteraars stress ervaart over de planning van de feestdagen

DEPT ontwikkelt Bijenkorf-campagne feestdagen

08-12-2025 | 09:34:29
DEPT heeft de feestdagen-campagne van de Bijenkorf ontwikkeld en maakt deel uit van de 155-jarige jubileumviering. Die jubileumviering startte tijdens de herfst/wintercampagne

DEPT ontwikkelt kerstcampagne Bol

07-12-2025 | 22:49:00
Het creatieve digitale bureau DEPT heeft voor internetwinkel Bol de kerstcampagne ontwikkeld. Bol duidt die met de gedachte van betekenisvol geven, met cadeaus die ertoe doen

Hotel L’Amour ontwikkelt kerstcommercial HEMA

07-12-2025 | 22:19:00
Hotel L’Amour heeft de kerstcommercial voor HEMA ontwikkeld met als thema Het mooiste dat je kunt geven is liefde, met als centrale boodschap iets doen voor een ander

Joe Public ontwikkelt kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.