 
 
Knack Weekend en Le Vif Weekend krijgen restyling
De Belgische magazines Knack Weekend en Le Vif Weekend zullen vanaf 26 november 2025 worden gerestyled. De vernieuwing betekent dat de lay-out én inhoud zullen worden geactualiseerd, met als doel de status van deze merken als dé referentie in hoogwaardige lifestylejournalistiek te versterken – zowel voor lezers als adverteerders.
Nieuwe hoofdredacteur stuurt transitie aan
Voor de coördinatie van deze vernieuwing stelde Roularta Els Keymeulen aan als algemeen hoofdredacteur van haar upscale lifestylemerken: Knack/Le Vif Weekend, Feeling/Gael en Trends Style. Zij blijft daarnaast hoofdredacteur van Feeling/Gael en Trends Style.
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Volg Marketing Report op LinkedIn! Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
 Lees ook: 
Marco Ophof treedt toe tot MT van 100procent
    
    [Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Account Director
    
    [Vacatures] Brand Builders zoekt een Art Director
    
    Klaar Bavinck Group Director of Content Matter
    
    Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear
    
    
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern
Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025
Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest
[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager
Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers
 
	 
	