Kinepolis biedt dit najaar opnieuw alle Harry Potter-films aan

Vanaf 21 september worden er in deelnemende bioscopen elk weekend twee Harry Potter films vertoond tijdens de speciale Harry Potter weken. Na het succes van vorig jaar biedt Kinepolis dit jaar opnieuw de mogelijkheid om alle acht de Harry Potter films op het grote doek te zien. Elke film is op twee momenten te zien, startend vanaf zaterdag 21 september tot en met zondag 10 november. Klik hier voor meer info.  

Harry Potter pas

Voor de echte fans is er een speciale Harry Potter pas, waarmee je voordelig van de films kunt genieten. Met de pas kun je voor 80 euro alle acht de films bezoeken. Eventueel is het ook mogelijk om de pas te delen met een vriend of vriendin en zo samen naar jullie vier favoriete Harry Potter films te komen kijken.* Iedereen die een Harry Potter pas aanschaft maakt kans op een van de officiële Harry Potter merchandise pakketten. De precieze inhoudt blijft een verrassing, maar er zijn onder andere prijzen te vergeven van LEGO, Mattel, Spin Master en The Noble Collection.

De Harry Potter pas is aan de kassa van alle deelnemende Kinepolis bioscopen te koop. Op=op!

Programma

  • Harry Potter and the Philosopher's Stone: 21 & 28 september
  • Harry Potter and the Chamber of Secrets: 22 & 29 september
  • Harry Potter and the Prisoner of Azkaban: 5 & 12 oktober
  • Harry Potter and the Goblet of Fire: 6 & 13 oktober
  • Harry Potter and the Order of the Phoenix: 19 & 26 oktober
  • Harry Potter and the Half-Blood Prince: 20 & 27 oktober
  • Harry Potter and the Deathly Hallows part 1: 2 & 9 november
  • Harry Potter and the Deathly Hallows part 2: 3 & 10 november

Deelnemende bioscopen

Kinepolis Almere, Kinepolis Breda, Kinepolis Den Bosch, Kinepolis Den Helder, Kinepolis Dordrecht, Kinepolis Emmen, Kinepolis Enschede, Kinepolis Groningen, Kinepolis Haarlem, Kinepolis Hoofddorp, Kinepolis Jaarbeurs, Kinepolis Leidschendam, Kinepolis Oss, Kinepolis Schagen, Kinepolis Spijkenisse, Kinepolis Zoetermeer

*voorwaardes van toepassing

www.kinepolis.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Interview] Ivar Schutte (Kinepolis): In 2025 gaat bioscoopsector verder herstellen

10-12-2024 | 17:14:13
Ivar Schutte is per 1 oktober 2024 Country Manager Box Office Sales & Marketing bij Kinepolis Nederland na 4 jaar directeur te zijn geweest van de Nationale Bioscoopbon. We spreken hem over hoe het Kinepolis in 2024 verging en wat de verwachtingen voor 2025 zijn

Kinepolis vernieuwende Cosy Loungers, een business class-ervaring in de bioscoop

27-11-2024 | 14:09:00
Vanaf 4 december biedt Kinepolis Leidschendam een nieuwe toevoeging: de Cosy Loungers.

Kinepolis opent ScreenX-zalen in Almere en Breda

28-08-2024 | 11:52:00
Kinepolis opent op 20 en 28 september twee ScreenX-zalen in Almere en Breda. Het aantal ScreenX-bioscoopzalen van Kinepolis komt daarmee landelijk op vier

XITE en Fullscreen bundelen krachten voor Nederlands Film Festival 2024

09-08-2024 | 10:55:21
XITE en Fullscreen bundelen hun krachten tijdens het Nederlands Film Festival 2024 voor muziekvideo’s ten behoeve van de Fullscreen Juryprijs en de XITE Publieksprijs

Kinepolis werkt mee aan HyperGram activatie in Nederland

24-04-2024 | 11:09:00
In samenwerking met Distributed Media Group werd een HyperGram 3D-video uiting gemaakt. HyperGram is een media activatie tool met holografische technologie


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.