
Kim Klaver: PR is geen sluitstuk, maar startpunt
[Marketing Report TV] PR-Dashboard over de erkenning van het PR-vak
Kim Klaver, Managing Director bij PR-Dashboard, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt zij over de rol van PR binnen de marketingstrategie, het belang van zichtbaarheid voor PR-professionals én de terugkeer van de Dutch PR Awards.
Kim Klaver: "Het PR-vak wordt nog te vaak pas aan het eind ingevlogen, met de vraag: Maak jij hier even een persberichtje van? Dat doet geen recht aan het strategische werk dat PR-professionals dagelijks verzetten. Goede PR vraagt tijd, relaties en een sterk verhaal – niet alleen communicatie, maar positionering. Met de Dutch PR Awards zetten we deze vakmensen eindelijk weer in het zonnetje. Het is tijd dat de waarde van PR serieus wordt genomen."
Bekijk de video hier:
Marketing Report TV is powered by Kaaps Film en Abovo Maxlead


Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Danielle Guirguis (Smarthouse) & Esther Smit (Remake Society) over impact maken
Joost van Gorsel (0to9): Een merk moet kloppen van binnen én buiten
Marianela Queme (DPDK Digital Agency): We go beyond tech delivery
Tobias van Veen (Alpha Tango): We opereren liever als een voetbalteam dan als een groot bureau
Ramses Braakman: Merken bouwen begint van binnenuit
Martin Kok: Gebruik data, niet je onderbuik
Henri Lessing (AGE Media): YouTube is de nieuwe televisie
Michel van Velde (Craftmore): Door onze aanpak zijn we flexibel en kunnen we echt bouwen aan iets bijzonders
Eelco de Winter (Kaaps Film): Wij gaan voor echte verhalen
Cristèl Klandermans (Today's Specials): Een goed verhaal is het waard om te delen
Willemijn van Hussen (TAMBR): Audio is je merkstem
Charlotte Koeleman (Somention): Data maken budget vrij
Bram Holzapfel (VENGEAN): Wij bouwen merken met ondernemers
Christiaan van Betuw (Serviceplan): Breek AI op in stukken
Dolf Hoogwerf (Pinchhitters): Geen campagne is hetzelfde
Gepubliceerd door: Daan Dekkers