Kim Dingler in directie ACE

Kim Dingler versterkt vanaf deze maand de directie van ACE. Ze gaat leidinggeven aan de dagelijkse operatie van het bureaunetwerk. Kim was eerder medeoprichter van het creatieve bureau THEY, leidde Talpa Global en werkte bij onder meer Heineken. Het netwerk gaat onder haar leiding de focus gaat leggen op integratie van diensten en meer ruimte voor leiderschap en aanstormend talent.

Rogier IJzermans, oprichter van ACE: "Ik geloof dat je iedere drie jaar je bedrijf opnieuw moet uitvinden. Omdat de markt zich ontwikkelt, en omdat de mensen in het bedrijf zich ontwikkelen. De afgelopen jaren stonden voor ACE in het teken van het bouwen van het netwerk van bureaus en deze samenbrengen in Club ACE. De komende fase draait om integratie en het creëren van eenheid.”

Kim Dingler: “Na een aantal jaren in de internationale televisiewereld, lonkt het vak. Ik volg ACE al sinds het begin vanaf de zijlijn. Ik zie het als mijn opdracht om meer structuur aan te brengen en ruimte te creëren voor de nieuwe generatie leiders en talent. Bekende en nieuwe gezichten die hun vak als geen ander verstaan.”

www.thisisace.nl

Lees ook:

Suite Rouge ontwikkelt kerstcommercial Kruidvat

06-12-2025 | 01:04:00
Kruidvat lanceert een door Suit Rouge (een label van Hotel L’Amour) ontwikkelde kerstcampagne waarin de kracht van liefde en verbondenheid centraal staan

Guerrilla-actie fritz-kola stelt grote verpakkingen ter discussie

01-12-2025 | 11:22:23
De kern van de boodschap: je kunt 30 liter kola per dag drinken – maar alleen als je zo groot bent als de A’DAM Toren.

ACE benoemt Head of Productions en Client Service Director

11-11-2025 | 14:43:40
Met hun komst legt het bureau extra nadruk op creatieve productie en het verder uitbouwen van partnerships met opdrachtgevers.

ParkinsonNL gaat verder als ParkinsonNederland

06-11-2025 | 10:11:39
Met de naamswijziging wil ParkinsonNederland nog duidelijker maken dat parkinson een kwestie is die heel Nederland aangaat.

Monks ontwikkelt Veerkracht-campagne voor Pink Ribbon

28-10-2025 | 17:25:00
Kleine gebaren zijn nooit echt klein. Een berichtje, een knuffel, een herinnering of een cadeautje: ze brengen steun, hoop en bouwen veerkracht, in de ander en in onszelf.

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.