Karen Hellemans uitgever alle magazinemerken Roularta Media Group

Karen Hellemans wordt de uitgever van alle magazinemerken van Roularta Media Group in België. Bovenop haar rol als uitgever van de Women Brands (waaronder Libelle en Flair), wordt ze verantwoordelijk voor de News & Business Brands (waaronder Knack en Trends). Karen neemt de News & Business-verantwoordelijkheden over van Niels Famaey, die het bedrijf verlaat. De wijziging kadert binnen de eengemaakte strategie van Roularta Media Group.

Karen Hellemans - van opleiding Lic. Communicatiewetenschappen (VUB) - is sinds juli 2018 aan boord bij Roularta Media Group na het opbouwen van ervaring bij De Tijd, Sanoma en DPG Media.

Karen werkte hard aan de digitalisering van de Women Brands en de multimediale flows binnen haar redacties. Zo groeide het vrouwenblad Libelle succesvol uit tot een multichannel 'superbrand' met een hechte community.

Ook de komende periode blijft Roularta Media Group volop investeren in nieuwe technologie, afdelingen en competenties. Die duidelijke, merkoverstijgende strategie komt nu volledig onder de hoede van Karen als uitgever. Zij zal met haar kennis en ervaring van redacties, processen en flows verder bouwen aan de modernisering van het redactionele aanbod van de mediagroep.

Karen Hellemans: "Ik start met veel enthousiasme aan deze nieuwe uitdaging. We hebben ontzettend mooie magazinemerken en fantastisch journalistiek en creatief talent op onze redacties. Ik vind het een grote eer om die mensen en merken verder multimediaal te doen groeien door samen te werken, kennis te delen en elkaar te inspireren."

www.roularta.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook: 

Roularta en Zeeman lanceren diamant met virtuele influencer

08-09-2025 | 16:59:02
Tijdens de lancering van de labgrown diamant van Zeeman in Amsterdam maakte virtuele influencer Sassy Soeki haar eerste live optreden.

Roularta Media Group: dalende omzetten en verliescijfers in H1, 2025

22-08-2025 | 13:35:00
Roularta Media Groep heeft in het eerste half jaar van 2025 146,2 miljoen euro omzet gedraaid oftewel 8,3 procent minder dan over dezelfde periode in 2024. Het mediabedrijf zag daarbij ook een operationeel en netto verlies, terwijl in 2024 nog winst werd gemaakt

Belgische uitgevers voeren campagne om Belgisch te adverteren

01-08-2025 | 16:56:00
De Belgische uitgevers DPG Media, Mediahuis, Roularta, IPM en Rossel hebben in hun uitgaven campagne gevoerd om adverteerders te bewegen Belgisch te adverteren

Magixx Digital bundelt digitaal aanbod magazinemerken

22-07-2025 | 13:53:56
Roularta Advertising, DPG Media Advertising, IPM Advertising en Rossel Advertising introduceren Magixx Digital, een gezamenlijke digitale propositie

Bod op Roularta Media Group nog niet voldoende

17-07-2025 | 20:03:00
Het bod van de familie De Nolf om meer dan 95 procent van de aandelen van Roularta Media Group in handen te krijgen is niet geslaagd. De familie heeft via Koinon NV inmiddels 93,13 procent in handen gekregen


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.