Kaliber ontwikkelt wervingscampagne Jumbo

De wervingscampagne van Jumbo zet de nadruk op de ontwikkeling van vaardigheden bij jongeren die een bijbaan zoeken. In de campagne, ontwikkeld in samenwerking met Kaliber, worden scenario's zoals parachutespringen en optreden in een theater gebruikt om te illustreren hoe het nemen van initiatief, werken met klanten en het oplossen van problemen bij Jumbo waardevolle vaardigheden oplevert.

De campagne speelt in op het inzicht dat jongeren bij de keuze voor een bijbaan steeds vaker kijken naar de mogelijkheden om te leren, in plaats van alleen naar sfeer en salaris. Dit onderscheidt Jumbo van andere werkgevers in de sector.

Kirsten Smits-van Heugten, Manager Recruitment & Employer Branding bij Jumbo: "Met een jaarlijkse behoefte aan 25.000 bijbaners willen we ons niet alleen richten op sfeer en salaris in de communicatie. We zien dat jongeren veel leren in hun eerste bijbaantje bij Jumbo, en we vinden het belangrijk om die verhalen te delen. Deze focus op ontwikkeling sluit goed aan bij ons werkgeverschap en is relevant voor de nieuwe generatie die we willen aantrekken."

De campagne wordt de komende weken verspreid via social media, digital out-of-home, en in de Jumbo-winkels. Op de bijbehorende landingspagina delen medewerkers hun ervaringen en vertellen ze over de vaardigheden die ze bij Jumbo hebben opgedaan.

 

Credits:

Jumbo: Kirsten Smits-van Heugten, Lars Pouw, Julietta van Vugt & Kris Baudoin | Strategie & Creatie: Kaliber | Productie: Arthur Mebius Photography, Buro Jumbo

www.kaliber.net

www.jumbo.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

DDB en Fitzroy aan kop bij Esprix-uitreiking

11-04-2025 | 15:09:54
Tijdens de Esprix-uitreiking op 15 mei in het STRAAT Museum in Amsterdam ontvangen 26 campagnes in totaal 32 bekroningen.

Kaliber ontwikkelt digitaal carrièreplatform Team EIFFEL

04-03-2025 | 14:36:00
Het platform biedt niet alleen vacatures en achtergrondinformatie, maar introduceert ook de AI Career Coach voor persoonlijk carrièreadvies.

La Trappe en Kaliber lanceren 0.0-campagne

16-01-2025 | 10:53:00
La Trappe en Kaliber introduceren de 0.0-campagne: de wonderen zijn de wereld nog niet uit

Kaliber en BNNVARA ontwikkelen merkcampagne: Programma’s maken die binnenkomen

11-11-2024 | 11:55:00
Met de boodschap Programma’s maken die binnenkomen laat de omroep zien wat programma’s als Boerderij van Dorst, Over Mijn Lijk en Je Zal Het Maar Hebben met je doen als kijker. In je hoofd én in je hart.

Kaliber Interactive breidt het team uit met diverse expertises

25-09-2024 | 11:22:07
Ze verwelkomen Norbert Hoenderop en Hylco Douwes als Backend Developers, Rachel Kocken als Digital Project Manager en Dylan Tijhaar als Designer

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.