Kaliber en KLM lanceren Always Aim Higher als werkgeversmerk

Kaliber heeft voor KLM het werkgeversmerk Always Aim Higher ontwikkeld. Met deze strategie richt de luchtvaartmaatschappij zich op nieuwsgierige professionals die vooruit willen en bijdragen aan de toekomst van de luchtvaart.

Kaliber en KLM presenteren aangepaste Employer Value Proposition

Kaliber heeft een Employee Value Proposition geformuleerd: Werken aan de toekomst van de luchtvaart: de vlucht die je écht niet wilt missen. Deze boodschap sluit aan bij KLM’s missie om duurzamer te vliegen en benadrukt dat de toekomst van de luchtvaart breder is dan alleen schoner vliegen.

Kaliber benadrukt pioniersmentaliteit bij KLM

Hugo van de Hoef, Creative Director Kaliber: "De campagne Always Aim Higher vertegenwoordigt de mentaliteit van de KLM’er – de pioniersmentaliteit die KLM sinds de oprichting kenmerkt. Deze gedrevenheid is niet alleen essentieel geweest voor het succes van het verleden, maar is ook precies wat nodig is om de complexe vraagstukken van vandaag en morgen op te lossen."

Kaliber toont innovatie in praktijk

Met Always Aim Higher roept KLM professionals op zich aan te sluiten bij de ambitie. De campagne volgt medewerkers die werken met scanners om vracht te optimaliseren en data-analyse gebruiken om voedselverspilling te beperken. In de beelden staan medewerkers bij een raam waar een opstijgend toestel in reflecteert, als symbool voor de focus op toekomst.

Kaliber borgt continuïteit in merkstrategie

Het werkgeversmerk sluit aan op het carrièreplatform dat Kaliber eerder ontwikkelde voor KLM. Die samenwerking leidde tot consistente campagne-uitingen voor Engineering & Maintenance, Ground Services en Tech & Data. Voor de realisatie van Always Aim Higher ondersteunden Studio Studio (productie), Joost Biesheuvel (regie) en Sem Langendijk (fotografie).

Lees ook:

DDB en Fitzroy aan kop bij Esprix-uitreiking

11-04-2025 | 15:09:54
Tijdens de Esprix-uitreiking op 15 mei in het STRAAT Museum in Amsterdam ontvangen 26 campagnes in totaal 32 bekroningen.

Kaliber ontwikkelt digitaal carrièreplatform Team EIFFEL

04-03-2025 | 14:36:00
Het platform biedt niet alleen vacatures en achtergrondinformatie, maar introduceert ook de AI Career Coach voor persoonlijk carrièreadvies.

La Trappe en Kaliber lanceren 0.0-campagne

16-01-2025 | 10:53:00
La Trappe en Kaliber introduceren de 0.0-campagne: de wonderen zijn de wereld nog niet uit

Kaliber en BNNVARA ontwikkelen merkcampagne: Programma’s maken die binnenkomen

11-11-2024 | 11:55:00
Met de boodschap Programma’s maken die binnenkomen laat de omroep zien wat programma’s als Boerderij van Dorst, Over Mijn Lijk en Je Zal Het Maar Hebben met je doen als kijker. In je hoofd én in je hart.

Kaliber ontwikkelt wervingscampagne Jumbo

22-10-2024 | 14:29:07
De wervingscampagne van Jumbo zet de nadruk op de ontwikkeling van vaardigheden bij jongeren die een bijbaan zoeken.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.