Joris Lak CMO Gall & Gall

Joris Lak is de nieuwe CMO van Gall & Gall.

Hij werkte de afgelopen zes jaar voor Albert Heijn, de laatste vier jaar als Senior Director Marketing Channels.

Daarvoor werkte hij voor onder meer Publicis One en Starcom.

In 2023 was Albert Heijn de grootste retail adverteerder in Nederland met 135,5 miljoen euro aan bruto media bestedingen, 6,3 procent minder dan in 2022.

Gall & Gall, ook onderdeel van Ahold Delhaize, stond op plaats 49 met 7,3 miljoen euro aan bruto media bestedingen, 29 procent minder dan in 2022. Daarmee staat Gall & Gall in het lijstje van retailers met de sterkst dalende mediabestedingen op plaats 6.

In de Marketing100 2024, de lijst van de meest invloedrijke marketeer, staat Joris Lak op plaats 16.

www.gall.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit

24-10-2025 | 11:48:00
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is

[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike

24-10-2025 | 09:26:00
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Account Director - Nike - Amsterdam

DUDE en FM koppelen emotie en AI voor Maserati

24-10-2025 | 08:45:37
DUDE en FM hebben een wereldwijde campagne ontwikkeld voor Maserati rond de vraag in hoeverre kunstmatige intelligentie emotie kan begrijpen.

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.