 
 
Joris Garritsen Chief Data & Product Publicis NL
Joris Garritsen is benoemd tot Chief Data & Product Officer bij Publicis Groupe Nederland. Hij wordt verantwoordelijk voor het verder uitrollen van de datadiensten van Epsilon, en voor het ontwikkelen en schalen van andere innovatieve data-oplossingen. Vanuit een centrale hub voorziet hij de hele Groupe, waaronder Publicis Media, Boomerang en LePub. Hij rapporteert aan CEO Isabelle Dacz.
Garritsen opende eerder NP Digital in de Nederlandse markt en werkte daarvoor in verschillende posities bij GroupM (WPP). Nu krijgt hij de taak om de al aanwezige data- en technologische expertise verder uit te bouwen.
Joris Garritsen: "Er staat lokaal al een geweldige basis. Door hier het internationale databedrijf Epsilon nog meer in te verweven, kunnen we met data en technologie, creativiteit, productie en media nog beter maken. Ik heb waanzinnig veel zin om waarde toe te voegen aan iets dat voelt als een unieke kans."
Isabelle Dacz: "Datagedreven werken is een belangrijk fundament binnen de gehele Publicis-organisatie. ‘Media-, merk- en social specialisten werken zij aan zij met data-analisten en culturele experts. Dit is onze “Power of One”-aanpak. De producten van Epsilon en andere data-oplossingen spelen hierbij een essentiële rol, omdat ze niet alleen leiden tot creatievere campagnes, maar ook tot relevantere media,’ aldus de CEO van Publicis Groupe Nederland.
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Mondelez investeert 40 miljoen in AI voor marketingefficiëntie
Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap
Deepti Velury CEO Global Production bij Publicis Groupe
Heineken zet rode ster op groene daken voor verbinding
Boomerang zet mentale gezondheid centraal op Adnight
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern
Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025
Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest
[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager
Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers
 
	 
	