Joost van den Berg is Head of Marketing bij Dr. Oetker. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over het familiebedrijf Dr. Oetker.
Joost van den Berg: "In week 8 lanceren we een nieuw concept waarmee we denken restaurantkwaliteit pizza’s te kunnen evenaren. Ons doel is om de concurrentie aan te gaan met zowel bezorg- als restaurantpizza’s. Bezorgpizza’s kosten tegenwoordig al snel €15,-, terwijl je bij ons voor diezelfde prijs drie tot vier pizza’s kunt kopen.
Voor het onderzoek naar de beste pizza’s heb ik samen met een klein team een week lang gegeten in de beste pizzeria’s verspreid over heel Italië. Onze nieuwe pizza wordt bereid volgens de Napolitaanse traditie: met een iets hogere opstaande rand, meer luchtigheid, een knapperige korst en een dunne bodem in het midden."
Luister hier de volledige radio-uitzending van 21 januari 2024 terug:
Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast. Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.
Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.