Jonna Fraser en CHO (Giovanni Rustenberg) grote winnaars FunX Music Awards

Jonna Fraser en CHO (Giovanni Rustenberg) zijn met twee awards de grote winnaars van de FunX Music Awards. Jonna Fraser mocht onder meer de award voor Artist of the Year Male in ontvangst nemen. Artist of the Year Female werd uitgereikt aan Yade Lauren. De FunX Music Awards werden voor de elfde keer uitgereikt.

De Winnaars:

Artist of the Year Female: Yade Lauren

Artist of the Year Male: Jonna Fraser

Best Song: Frenna (Francis Edusei) - Pretty Girls

Best MC: CHO (Giovanni Rustenberg)

Best Album: DYSTINCT (Ilias Mansouri)- Layali

Best Collab: CHO (Giovanni Rustenberg) & Idaly Faal - Niet Genoeg

Best Group: Broederliefde (Emerson Akacher, Jerzy Rocha Livremento, Javiensky Dams, Edson Caesar en Melvin Silberie)

Best Producer: $hirak (Julien Willemsen)

Best Singer: Jonna Fraser

Best DJ: Freddy Moreira (Emilio Sedoc)

Next Best: Kaya Imani

Legend Award: Adje (Julmar Simons)

Gekozen door een jury, bestaande uit Veronica van Hoogdalem, Defano Holwijn, Max van Bossé, Eric van Holland en FunX-dj Fernando Halman.

De optredens van de FunX Music Awards zijn terug te zien via de online kanalen van FunX.

www.funx.nl

www.funxadds.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Eye Wish zet vakmanschap centraal in merkcampagne

08-09-2025 | 17:15:00
Eye Wish Opticiens is gestart met de merkcampagne Vaktermen, ontwikkeld in samenwerking met The USP Agency en Abovo Maxlead.

Roularta en Zeeman lanceren diamant met virtuele influencer

08-09-2025 | 16:59:02
Tijdens de lancering van de labgrown diamant van Zeeman in Amsterdam maakte virtuele influencer Sassy Soeki haar eerste live optreden.

Higuita en Ocean Outdoor maken campagne Het Nationale Ballet

08-09-2025 | 14:46:17
Voorbijgangers konden afgelopen week zelf balletdansers in beweging zetten tijdens een interactieve campagne van Het Nationale Ballet.

Peter Jan de Werk en Matthijs Haagsman over campagnes Maritiem Museum

08-09-2025 | 12:23:00
XYZ Creative Agency ontwikkelde een aantal campagnes voor het Maritiem Museum in Rotterdam. We spreken hierover met Peter Jan de Werk, medewerker Marketing & Communicatie bij het Maritiem Museum en Matthijs Haagsman, Creative bij XYZ Creative Agency

DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes

08-09-2025 | 12:09:00
Ola wist wel raad met de hitte, tijdens de heetste weken hingen de posters in bushokjes
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.