Jonna Fraser en CHO (Giovanni Rustenberg) grote winnaars FunX Music Awards

Jonna Fraser en CHO (Giovanni Rustenberg) zijn met twee awards de grote winnaars van de FunX Music Awards. Jonna Fraser mocht onder meer de award voor Artist of the Year Male in ontvangst nemen. Artist of the Year Female werd uitgereikt aan Yade Lauren. De FunX Music Awards werden voor de elfde keer uitgereikt.

De Winnaars:

Artist of the Year Female: Yade Lauren

Artist of the Year Male: Jonna Fraser

Best Song: Frenna (Francis Edusei) - Pretty Girls

Best MC: CHO (Giovanni Rustenberg)

Best Album: DYSTINCT (Ilias Mansouri)- Layali

Best Collab: CHO (Giovanni Rustenberg) & Idaly Faal - Niet Genoeg

Best Group: Broederliefde (Emerson Akacher, Jerzy Rocha Livremento, Javiensky Dams, Edson Caesar en Melvin Silberie)

Best Producer: $hirak (Julien Willemsen)

Best Singer: Jonna Fraser

Best DJ: Freddy Moreira (Emilio Sedoc)

Next Best: Kaya Imani

Legend Award: Adje (Julmar Simons)

Gekozen door een jury, bestaande uit Veronica van Hoogdalem, Defano Holwijn, Max van Bossé, Eric van Holland en FunX-dj Fernando Halman.

De optredens van de FunX Music Awards zijn terug te zien via de online kanalen van FunX.

www.funx.nl

www.funxadds.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public ontwikkelt kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.