
Joe Public ontwikkelt paascampagne voor ALDI
ALDI is gestart met een landelijke campagne rondom Pasen. De supermarkt speelt in op een herkenbaar moment tijdens het boodschappen doen: het zoeken naar eieren in de winkel.
In de campagne, ontwikkeld door reclamebureau Joe Public, staat de vraag Waar liggen de eieren? centraal. De supermarkt koppelt het thema aan het traditionele paaseieren zoeken en benadrukt dat klanten bij ALDI eenvoudig alles vinden voor hun paasontbijt.
Humoristische insteek in tv-commercial
In de tv-commercial is te zien hoe een klant zich afvraagt waar de eieren liggen, een knipoog naar het bekende paasgebruik. De campagne is vanaf deze week te zien op televisie, radio, sociale media, print en via buitenreclame.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Sanne van Kuijk: BUUT is bankieren op maat voor tieners
Peter van Wijnaerde: Bitterballetje met bombardement graag!
Campagne Joe Public benadrukt dagelijkse realiteit van reuma
Radio 10 en Joe Public lanceren campagne ochtendshow
Peter van Wijnaerde: Call your shot, verstop je niet
Adverteerders zetten aanzienlijk minder in op televisie en verschuiven naar digitale media
[Forum] Sydney Sweeney has great jeans
OHRA neemt afscheid van Joe Public en schrijft pitch uit
Peter van Wijnaerde: Dat is waar corporate logica breekt
Peter van Wijnaerde: Al minstens 100 marketeers geloven hetzelfde
Peter van Wijnaerde: Liever heruitvinden dan blijven breken
Peter van Wijnaerde: Slimme merken blijven twijfelen
Peter van Wijnaerde: Kun je AI een geweten aandraaien?
Joe Public lanceert XXL Voordeelweken-campagne voor ALDI
Joe Public ontwikkelt Thuis in Italië-campagne Grand’Italia
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers