Joe Public ontwikkelt paascampagne voor ALDI

ALDI is gestart met een landelijke campagne rondom Pasen. De supermarkt speelt in op een herkenbaar moment tijdens het boodschappen doen: het zoeken naar eieren in de winkel.

In de campagne, ontwikkeld door reclamebureau Joe Public, staat de vraag Waar liggen de eieren? centraal. De supermarkt koppelt het thema aan het traditionele paaseieren zoeken en benadrukt dat klanten bij ALDI eenvoudig alles vinden voor hun paasontbijt.

Humoristische insteek in tv-commercial

In de tv-commercial is te zien hoe een klant zich afvraagt waar de eieren liggen, een knipoog naar het bekende paasgebruik. De campagne is vanaf deze week te zien op televisie, radio, sociale media, print en via buitenreclame.

www.joepublic.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Creatieve versterking bij Joe Public

28-04-2025 | 10:17:00
Joe Public verwelkomt per 1 mei een creatief team: Tom van der Veldt en Dyon Ruiter. Beiden komen over van TBWA\NEBOKO

Peter van Wijnaerde: Mediamagnaat en mayonaise voor merken

28-04-2025 | 09:09:00
Peter van Wijnaerde (CMO Springbok Agency) over het geheime recept van DPG Media.

Peter van Wijnaerde: C-levels snakken naar anders

21-04-2025 | 09:00:00
Peter van Wijnaerde (CMO Springbok Agency) over AI-spel, werkgeluk, waarheid, wendbaarheid en mogelijkheden

Peter van Wijnaerde: Onze AI-toekomst maken we zelf

14-04-2025 | 08:45:00
Peter van Wijnaerde (CMO Springbok Agency) over AI-spel, werkgeluk, waarheid, wendbaarheid en mogelijkheden

DDB en Fitzroy aan kop bij Esprix-uitreiking

11-04-2025 | 15:09:54
Tijdens de Esprix-uitreiking op 15 mei in het STRAAT Museum in Amsterdam ontvangen 26 campagnes in totaal 32 bekroningen.

Joe Public ontwikkelt social content voor Cup-a-Soup

08-04-2025 | 08:48:00
Cup-a-Soup richt zich met een campagne op sociale media tot werkend Nederland.

Loyalty schuift weer naar voren

07-04-2025 | 08:29:00
Waar vroeger alle hoop lag bij campagnes en performance, belt men nu het loyalty-team.

Zes bureaus op shortlist SAN New Kids on the Block 2024

04-04-2025 | 11:00:00
De shortlist van de SAN New Kids on the Block 2024 is bekendgemaakt. Uit vijftien inzendingen selecteerde de hoofdjury zes bureaus

Er leeft een verlangen dat zich niet laat meten

31-03-2025 | 12:43:00
Kom, ga even mee. Even terug. Terug naar ochtenden met Chocopops en Telekids met Carlo en Irene als cafeïne.

Joe Public ontwikkelt campagne voor jonge Brusselaars

28-03-2025 | 11:04:46
In de campagne wordt het tutje ingezet als symbool om goedbedoeld maar ongevraagd advies op een speelse manier te counteren.

[Forum] Een nieuw business model voor creative agencies?

24-03-2025 | 19:59:00
Marketing Report vraag bepalende spelers naar een antwoord op een actuele vraag. Deze keer: Hebben creative agencies een nieuw business model nodig?

Peter van Wijnaerde: Dit is dood en lang leve dat

24-03-2025 | 08:29:00
In mijn jaren heb ik heel wat marketinglijken zien passeren. De winnaar, de meest gedoodverfde ten dode opgeschreven? E-mail

Joe Public | United Playground | O2H | Somention | Global

23-03-2025 | 16:22:00
Marketing Report maakt ieder weekend een selectie van de interessante LinkedIn-posts van afgelopen week

Marcel Hartog over de Gouden Loeki Goede Doelen voor Kika

21-03-2025 | 11:15:00
Marketing Report bij de Ster Gouden Loeki. We spreken met Marcel Hartog, Executieve Creative Director bij Joe Public. Joe Public en hashtag Kika wonnen de eerste Gouden Loeki voor Goede Doelen

HEMA/Hotel L’Amour wint Gouden Loeki

21-03-2025 | 00:10:00
HEMA en Hotel L'Amour hebben met hun kerstcommercial de Ster Gouden Loeki gewonnen. KiKa en Joe Public sleepten de eerste Ster Gouden Loeki voor goede doelen in de wacht

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.