
Joe Public ontwikkelt paascampagne voor ALDI
ALDI is gestart met een landelijke campagne rondom Pasen. De supermarkt speelt in op een herkenbaar moment tijdens het boodschappen doen: het zoeken naar eieren in de winkel.
In de campagne, ontwikkeld door reclamebureau Joe Public, staat de vraag Waar liggen de eieren? centraal. De supermarkt koppelt het thema aan het traditionele paaseieren zoeken en benadrukt dat klanten bij ALDI eenvoudig alles vinden voor hun paasontbijt.
Humoristische insteek in tv-commercial
In de tv-commercial is te zien hoe een klant zich afvraagt waar de eieren liggen, een knipoog naar het bekende paasgebruik. De campagne is vanaf deze week te zien op televisie, radio, sociale media, print en via buitenreclame.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Creatieve versterking bij Joe Public
Peter van Wijnaerde: Mediamagnaat en mayonaise voor merken
Peter van Wijnaerde: C-levels snakken naar anders
Peter van Wijnaerde: Onze AI-toekomst maken we zelf
DDB en Fitzroy aan kop bij Esprix-uitreiking
Joe Public ontwikkelt social content voor Cup-a-Soup
Loyalty schuift weer naar voren
Zes bureaus op shortlist SAN New Kids on the Block 2024
Er leeft een verlangen dat zich niet laat meten
Joe Public ontwikkelt campagne voor jonge Brusselaars
[Forum] Een nieuw business model voor creative agencies?
Peter van Wijnaerde: Dit is dood en lang leve dat
Joe Public | United Playground | O2H | Somention | Global
Marcel Hartog over de Gouden Loeki Goede Doelen voor Kika
HEMA/Hotel L’Amour wint Gouden Loeki
Gepubliceerd door: Daan Dekkers