JFK 111: interview met Edward Norton en Jeroen Spitzenberger

Nummer 111 van JFK ligt in de winkel, met onder meer een interview met acteur Jeroen Spitzenberger. De acteur – die nu speelt in Haantjes op Netflix – is onlangs vader geworden.

Jeroen Spitzenberger: "Moeder en kind maken het goed’, aldus . ‘Voor vader is het nu vooral plannen. Ik ben veel aan het werk, er lopen allerlei mooie projecten en die waren ook allemaal al ingezet voor we dit allemaal bedachten, haha.

Ik doe niet aan verlof, ik doe mijn leven lang niet aan verlof. Wat ik me nog goed herinner van de eerste keer dat ik vader werd, is hoe je focus automatisch op scherp komt te staan. Ineens is heel duidelijk waarom je doet wat je doet. Niet per se omdat je voelt dat je de provider bent in huis, maar omdat in alles doorklinkt: dit ben ik, dit wil ik doen en dit vind ik belangrijk. De ruis valt weg."

Interview met Edward Norton

Op de cover van de JFK schittert Edward Norton. Zijn film, de Bob Dylan-biopic A Complete Unknown, leverde hem zelfs een Oscarnominatie op. Al twijfelde hij of hij de rol wel wilde accepteren, vertelt hij in een exclusief interview met JFK. Edward Norton speelt de rol van Pete Seeger, Bob Dylans mentor, in A Complete Unknown. ‘

Edward Norton: "Het voelde alsof het te heilig voor me was. De periode en die mensen, die muziek, het was allemaal een heel groot deel van de soundtrack van mijn eigen jonge leven. Het liedje Song to Woody, Dylans vroege platen uit die tijd in New York. Ik was er helemaal in ondergedompeld."

En verder in JFK 111:

  • Interview met Demy de Zeeuw over ondernemerschap: ‘Er níet komen is geen optie.
  • De opmars van de Japanse luisterbar in Nederland onder de loep
  • Reisreportage waarin we de ruige kust van Ierland uitlichten
  • En veel meer

www.vds-publishers.nl 

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

VDS Publishers neemt belang in Planet Nine Media

01-09-2025 | 06:56:00
Planet Nine Media werd opgericht in 2020 en ontwikkelde zich sindsdien tot een onafhankelijke softwarepartij met eigen ad-publishing en header bidding-technologie

JFK 113: Matthijs van de Sande Bakhuyzen en Twan van Steenhoven

12-06-2025 | 17:02:48
Nummer 113 van JFK ligt in de winkel, met onder meer een interview met acteur Matthijs van de Sande Bakhuyzen.

JFK 112: interview met Barry Atsma en Jurre Geluk

30-04-2025 | 13:00:00
Nummer 112 van JFK ligt in de winkel, met onder meer een interview met acteur Barry Atsma

VDS Publishers lanceert TopGear Ferrari Bookazine

19-11-2024 | 15:16:00
De uitgave onderscheidt zich door hoogwaardige vormgeving, extra dik papier, en de beleving die het biedt aan autoliefhebbers

Beau van Erven Dorens uitgeroepen tot JFK's Greatest Man 2024

25-10-2024 | 09:53:47
Met deze award eert JFK de veelzijdige carrière van Van Erven Dorens, die sinds de jaren ‘90 een prominente rol speelt in het Nederlandse medialandschap.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.

Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!

06-11-2025 | 08:40:00
De campagne speelt in op de maatschappelijke discussies over de veiligheid van vrouwen en de rol die mannen daarin kunnen nemen

[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist

06-11-2025 | 08:13:00
DPG Media is per direct op zoek naar Conversation Specialist - Amsterdam

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.