JFK 105 uit met Jason Momoa en Tobias Camman

JFK 104, het tweemaandelijkse magazine van VDS Publishers dat zich richt op mannenlifestyle, is uit. Met op de cover filmster Jason Momoa, die ze spraken over zijn eerste documentaireserie die hij maakte voor HBO Max. Hij vertelt onder meer over zijn liefde voor ambacht en hij vertelt waarom hij Aquaman 2 – een flop – wél goed vond. 

Interview Tobias Camman: Ik ben eigenlijk gewoon een aandachtshoer

Het is dankzij talloze YouTube-series, podcasts, kookboeken en zelfs een wijnwebshop moeilijk om mediamaker annex influencer Tobias Camman níet tegen te komen. Hij geniet er stiekem van om in de spotlights te staan, vertelt hij in JFK. "Ik ben eigenlijk gewoon een aandachtshoer, een man die van applaus houdt."

Zijn ondernemingsdrang komt tegen een prijs. Zo schuurde hij eerder al tegen een burn-out aan en die ligt nog steeds op de loer. Tobias Camman: "Ik was mezelf niet, beleefde donkere dagen. Ik was echt doodongelukkig, zat urenlang met de lichten uit thuis op de bank. Alles was te veel, ik voelde me gevangen en wist niet hoe ik mezelf kon bevrijden." In JFK deelt hij hoe hij er weer bovenop wist te komen.

Interview met acteurs Gijs Blom en Jasha Rudge over onzekerheid en familie

Acteurs Gijs Blom en Jasha Rudge schitteren in de actiefilm Invasie. Voor het nieuwe nummer van JFK gingen de twee – boezemvrienden in het echte leven – samen op de foto. Gijs Blom vertelt hoe hij zich voorbereidde op deze intensieve rol en hij spreekt onder meer over zijn gevoeligheid voor kritiek. "Kritiek wakkert een bepaalde onzekerheid aan. Ik klap dicht, ga overdenken. Ik kan dan snel in de verdediging schieten, juist omdat bijvoorbeeld online de nuance ontbreekt."

Jasha Rudge, die zowel acteert als muziek maakt, vertelt over hoe hij zijn twee carrières naadloos laat samengaan waardoor hij niet hoeft te kiezen tussen film of muziek. Daarnaast vertelt hij dat het maken van Invasie een speciale ervaring was. Zijn vader speelt namelijk ook een rol in de film. "Tijdens de opnames op Curaçao hebben we elkaar op een nieuwe manier leren kennen. Hij was daar echt een vriend."

En verder in JFK 105:

  • Interview met Jason Momoa: 'Ik ben gefascineerd door het leven'
  • Reportage: waarom je naar Canada moet als je het noorderlicht wilt zien
  • Trend: waarom bulkende spieren en ruige baarden plaats maken voor een nieuw mannelijk schoonheidsideaal
  • Essay van Henk van Straten over fatbikes: 'Wat had ik graag op zo’n kindermotor gereden'

www.jfk.men

www.vds-publishers.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

VDS Publishers neemt belang in Planet Nine Media

01-09-2025 | 06:56:00
Planet Nine Media werd opgericht in 2020 en ontwikkelde zich sindsdien tot een onafhankelijke softwarepartij met eigen ad-publishing en header bidding-technologie

JFK 113: Matthijs van de Sande Bakhuyzen en Twan van Steenhoven

12-06-2025 | 17:02:48
Nummer 113 van JFK ligt in de winkel, met onder meer een interview met acteur Matthijs van de Sande Bakhuyzen.

JFK 112: interview met Barry Atsma en Jurre Geluk

30-04-2025 | 13:00:00
Nummer 112 van JFK ligt in de winkel, met onder meer een interview met acteur Barry Atsma

JFK 111: interview met Edward Norton en Jeroen Spitzenberger

07-03-2025 | 11:43:00
Nummer 111 van JFK ligt in de winkel, met onder meer een interview met acteur Jeroen Spitzenberger

VDS Publishers lanceert TopGear Ferrari Bookazine

19-11-2024 | 15:16:00
De uitgave onderscheidt zich door hoogwaardige vormgeving, extra dik papier, en de beleving die het biedt aan autoliefhebbers
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.