Jeroen Heydendael Director B2B DEPT

Jeroen Heydendael keert na vijf jaar bij Plieger Groep terug naar DEPT als Director B2B. In deze rol zal hij bijdragen aan de verdere ontwikkeling van de B2B-praktijk in Nederland en de Nordics.

Lucas Nutbey, VP Strategy bij DEPT: "Met zijn directie-ervaring bij Plieger Groep, waar hij een rol speelde in de digitale transformatie, begrijpt Jeroen de uitdagingen en kansen van onze B2B-klanten als geen ander."

Ervaring in bureau- en klantzijde

Jeroen werkte eerder tien jaar bij DEPT en kent zowel de bureaukant als het adviseren van klanten goed. Bij Plieger Groep deed hij daarnaast internationale ervaring op, onder andere in Noorwegen en Duitsland. Deze achtergrond helpt hem om snel aan te sluiten bij de internationale B2B-klanten van DEPT, zoals Nilfisk, Hornbach en Jotun.

Jeroen Heydendael: "Terugkomen is niet hetzelfde als blijven. De cultuur van DEPT is herkenbaar, maar de digitale expertise en slagkracht zijn gegroeid. Ik kijk ernaar uit om samen te werken met het team en onze klanten."

www.deptagency.nl

Lees ook:

WhitePaper Sessions Cannes 2025

10-06-2025 | 16:38:00
Eerste sprekers WhitePaper Sessions Cannes 2025 bekend. Op podium: Fiona Vanderbroeck (bol), Dave Frauenfelder (KPN), Marjan Straathof (DEPT)

TBWA\NEBOKO ontwikkelt EK-campagne ING

10-06-2025 | 15:22:46
In aanloop naar het EK Vrouwenvoetbal 2025 lanceert ING de campagne Van dromen naar doelen, een ode aan meiden en vrouwen die hun dromen najagen, op het veld en daarbuiten.

Eerste sprekers WhitePaper Sessions Cannes 2025 bekend

06-06-2025 | 12:35:00
Eerste sprekers WhitePaper Sessions Cannes 2025 bekend. Op podium: Fiona Vanderbroeck (bol), Dave Frauenfelder (KPN), Marjan Straathof (DEPT)

DEPT en bol spelen in op vakantiestress met Mee of Meh

06-06-2025 | 12:30:00
Met de zomervakantie in aantocht lanceert bol een campagne die inspeelt op herkenbare vakantiestres. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met DEPT

Jeff Bowerman: AI drijft creatie bij DEPT op SXSW Londen

05-06-2025 | 11:11:00
DEPT groeide de afgelopen tien jaar snel via overnames en autonome groei en telt inmiddels 4000 medewerkers verspreid over vijf continenten.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.