Jeroen de Bakker strategisch adviseur Ainigma

Jeroen de Bakker is per 1 jul 2025 aangesteld als strategisch adviseur bij Ainigma. Ainigma is een bouquet consultancybedrijf dat door Arne Mosselman is opgericht. Ook Raymond de Coninck en Gossaart van Kranendonk hebben zich bij het op AI-gerichte consultancy bedrijf aangesloten.

Jeroen de Bakker is sinds januari 2021 Managing Partner van Airborne dat vooral branded content ontwikkeld en maakt in podcastvorm.

Ainigma werkt vanuit Amsterdam, Londen en Dubai om bij organisaties wereldwijd generatieve AI op een strategische en mensgerichte manier te integreren - met een focus op cultuur, vaardigheden en leiderschap.

Freya Johnson (Partner Verenigd Koninkrijk) en Shazia Hussain-Çokdeğerli (Partner Verenigde Arabische Emiraten) zijn naast Arne Mosselman de leidende personen van Ainigma. 

Jeroen de Bakker: "Door mijn gecureerde AI-nieuws voor marketeers, dat ik wekelijks op LinkedIn deel, krijg ik veel adviesvragen. Ik ben blij dat ik hier, in samenwerking met het team van Arne Mosselman, meer follow-up aan kan geven."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Jeroen de Bakker: Rivaal voor OpenAI, impact op creatieve industrie, stem klonen

27-10-2023 | 10:36:00
Er gebeurt veel op het gebied van kunstmatige intelligentie. Hier weer mijn wekelijkse gefilterde lees- en kijktips.

Jeroen de Bakker: Generatieve AI kan bijdragen aan productiviteitsverhoging en het verlichten van de druk op de arbeidsmarkt

29-09-2023 | 13:21:00
Generatieve #AI kan bijdragen aan productiviteitsverhoging en het verlichten van de druk op de arbeidsmarkt. PwC -experts Mona de Boer, PhD en Bastiaan Starink waarschuwen in een interessant rapport dat Ai geen toverstokje is
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public wint pitch Almhof

26-11-2025 | 18:05:00
Joe Public Amsterdam heeft de pitch voor Almhof gewonnen. Daarmee neemt Müller Nederland (eigenaar van het merk Almhof) na meer dan 13 jaar afscheid van Talmon Kochheim die in 2017 samen met Pieter van Velsen Pret Amsterdam heeft opgezet

Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker

26-11-2025 | 10:43:56
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.

AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen

26-11-2025 | 09:10:38
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.

Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media

26-11-2025 | 08:42:44
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt

[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager

26-11-2025 | 08:24:00
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam 
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.