Jeroen de Bakker strategisch adviseur Ainigma

Jeroen de Bakker is per 1 jul 2025 aangesteld als strategisch adviseur bij Ainigma. Ainigma is een bouquet consultancybedrijf dat door Arne Mosselman is opgericht. Ook Raymond de Coninck en Gossaart van Kranendonk hebben zich bij het op AI-gerichte consultancy bedrijf aangesloten.

Jeroen de Bakker is sinds januari 2021 Managing Partner van Airborne dat vooral branded content ontwikkeld en maakt in podcastvorm.

Ainigma werkt vanuit Amsterdam, Londen en Dubai om bij organisaties wereldwijd generatieve AI op een strategische en mensgerichte manier te integreren - met een focus op cultuur, vaardigheden en leiderschap.

Freya Johnson (Partner Verenigd Koninkrijk) en Shazia Hussain-Çokdeğerli (Partner Verenigde Arabische Emiraten) zijn naast Arne Mosselman de leidende personen van Ainigma. 

Jeroen de Bakker: "Door mijn gecureerde AI-nieuws voor marketeers, dat ik wekelijks op LinkedIn deel, krijg ik veel adviesvragen. Ik ben blij dat ik hier, in samenwerking met het team van Arne Mosselman, meer follow-up aan kan geven."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Jeroen de Bakker: Rivaal voor OpenAI, impact op creatieve industrie, stem klonen

27-10-2023 | 10:36:00
Er gebeurt veel op het gebied van kunstmatige intelligentie. Hier weer mijn wekelijkse gefilterde lees- en kijktips.

Jeroen de Bakker: Generatieve AI kan bijdragen aan productiviteitsverhoging en het verlichten van de druk op de arbeidsmarkt

29-09-2023 | 13:21:00
Generatieve #AI kan bijdragen aan productiviteitsverhoging en het verlichten van de druk op de arbeidsmarkt. PwC -experts Mona de Boer, PhD en Bastiaan Starink waarschuwen in een interessant rapport dat Ai geen toverstokje is
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid

16-12-2025 | 10:57:19
Een geïntegreerde dienst die organisaties helpt vindbaar en relevant te blijven in de snel veranderende wereld van AI-gedreven zoekresultaten.

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.