Jari Kloppenburg start bij Dawn als Strategy Director

Een week na de herintroductie van Dawn kondigt het bureau de komst van Jari Kloppenburg aan. Na ruim 10 jaar verlaat hij SteamTalmark, waar hij onderdeel was van het managementteam en campagnes ontwikkelde voor onder andere Defensie (Generatie D), Belastingdienst, PostNL en de VU. Naast zijn specialisme in merkstrategie, employer branding en gedragswetenschappen, is Jari Kloppenburg lid van de raad van advies van SWOCC. 

Jari Kloppenburg: "Nog te vaak zien we dat merk, werkgeversmerk en intern merk aparte pilaren zijn binnen organisaties. Dit silo-denken staat de consistentie en de groei van het merk, de werkgever en de business in de weg. Bij Dawn kunnen we integraal werken vanuit mens, missie en merk-DNA en daardoor benutten we de volle potentie van merken."

Jurian van der Hoeven, managing partner Dawn: "De visie en het enthousiasme van Jari helpen ‘het nieuwe Dawn’ te koersen op nog slimmer, scherper en beter werk. Met zijn komst zijn we meer dan ooit in staat merken te bouwen die geworteld zijn in de interne organisatie en zo in de buitenwereld het verschil maken."

Jari Kloppenburg is niet de enige nieuwe aanwinst bij Dawn. Eerder dit jaar startten Brenda Waegemaekers en Loranne Roozendaal (beiden voormalig KesselsKramer), Robin Siewe (TBWA), Loïs van Reeuwijk (Dorst & Lesser) en Thomas Stevens (Unlike).

www.dawn.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Dawn ontwikkelt merkstrategie en campagne voor Greenpeace

14-12-2025 | 08:00:00
Greenpeace presenteert een merkcampagne die het werk van de organisatie breder en inhoudelijker in beeld brengt.

Dawn distantieert zich van oprichter David Snellenberg en Stem voor Stabiliteit

02-12-2025 | 12:51:00
Dawn heeft officieel afstand genomen van David Snellenberg en Stem voor Stabiliteit bij monde van Strategy Partner en Managing Partner Jurian van der Hoeven

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

Wehkamp kiest na pitch voor Dawn

01-10-2025 | 10:00:00
Wehkamp heeft na een landelijke pitch gekozen voor bureau Dawn. Het resultaat is een merkplatform met de pay-off Altijd Wehkamp. Sinds 1952.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.