
IPG Mediabrands wint Domino’s account
IPG Mediabrands Nederland zal vanaf 1 maart 2025 de algehele strategie, mediaplanning en -inkoop voor Domino’s Pizza in Nederland en België verzorgen. De opdracht kwam voort uit een pitchproces dat plaatsvond in het vierde kwartaal van 2024, begeleid door Huib Bouma van 3MO.
Saskia Wagenmakers, CEO van IPG Mediabrands Nederland, reageert enthousiast: “We zijn ontzettend trots dat we het vertrouwen van Domino’s Pizza hebben gewonnen. Domino's is een merk dat durft en dat wil werken met korte lijnen en snel schakelen om zo maximale groei neer te zetten in de Benelux op merk en performance. Dat past goed bij ons DNA.”
Casper Mooyman, Chief Marketing Officer Benelux bij Domino’s Pizza Enterprises Limited, voegt toe: “We waren op zoek naar een partner die ons kon helpen onze merkambities naar een hoger niveau te tillen. IPG Mediabrands wist ons te overtuigen met hun diepgaande kennis van de markt, innovatieve aanpak en enthousiasme. We kijken uit naar de gezamenlijke stappen die we vanaf 1 maart gaan zetten.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Publicis Groupe wint wereldwijde mediabureaupitch van Mars
TBWA\NEBOKO ontwikkelt EK-campagne ING
[Vacancy] Kinesso has a position for Addressable Consultant
[Vacatures] Initiative zoekt een Campagne Manager
OMD Bureau van het Jaar bij AMMA Awards 2025
Gepubliceerd door: Daan Dekkers