iO ontwikkelt platform voor Doyen Auto voor digitale transformatie

iO heeft een digitaal platform ontwikkeld voor Doyen auto zodat een digitale omgeving ontstaat die hun merkensites zal huisvesten en onderling verbinden.  

Doyen Auto is een Europese distributeur van auto-onderdelen, die in 2023iO als digitale partner in de arm heeft genomen om zijn online aanwezigheid, digitale klantbeleving en visibiliteit te optimaliseren.  

Ecosyteem voor diverse groepen en doelen

Een team van digitale strategen, UX-ontwerpers en ontwikkelaars heeft een Drupal-gebaseerde architectuur ontworpen. Die vormt de ruggengraat van een verbeterd en schaalbaar ecosysteem dat meerdere platformen integreert en onderling verbindt.

Het corporate platform van het merk zal als eerste gelanceerd worden in april 2024. Het zal een gepersonaliseerde gebruikerservaring bieden aan potentiële klanten, klanten, journalisten en werkzoekenden.

Digitale campagnes versterken marktpositie

Het ecosysteem zal helpen om de uniforme merkidentiteit van de Doyen Auto-groep naar de doelmarkten uit te dragen en de zichtbaarheid te vergroten. Om de banden tussen Doyen Auto en zijn doelgroepen verder aan te trekken, biedt iO de organisatie ook haar expertise op het gebied van digitale marketing aan: een toegewijd team neemt de always on-communicatie van Doyen Auto op zich - van strategie en contentcreatie tot community management tot het beheer van prestatiecampagnes en rapportage.

www.iodigital.com

www.doyen-auto.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Michaël Van Damme spreker op Contentmarketing & Webredactie 2025

28-10-2025 | 16:56:00
Tijdens zijn sessie laat hij zien hoe AI organisaties helpt om razendsnel grote groepen te bereiken, zonder de persoonlijke verbinding te verliezen.

iO behoudt HubSpot Elite-status en versterkt groei

23-10-2025 | 08:49:00
De status wordt toegekend aan partners die expertise, implementatiesnelheid en aantoonbare klantresultaten combineren.

[Vacatures] iO zoekt een Medior Contentmanager

21-10-2025 | 10:38:00
iO is per direct op zoek naar Medior Contentmanager - Campus Amsterdam

[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager

21-10-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam

[Vacatures] iO zoekt een Traffic Manager

21-10-2025 | 10:21:00
iO is per direct op zoek naar Traffic Manager - Campus Utrecht
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern

31-10-2025 | 15:07:00
Carolien Bos is directeur klant & markt bij zorgverzekeraar Menzis. Onlangs kondigde Menzis aan de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis te lanceren en voor een andere positionering te kiezen met de missie Wij kiezen voor de mens. We spreken met Carolien Bos hierover

Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025

31-10-2025 | 10:57:08
De campagne wil mannen aanmoedigen open te praten over mentale gezondheid en elkaar actief te steunen.

Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest

31-10-2025 | 09:05:12
Bezoekers ontvangen gratis Onder de paramariboom van Johan Fretz om deze maand samen te lezen en het gesprek aan te gaan.

[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager

31-10-2025 | 08:13:00
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Campagnemanager (HBO · 32/40 uur) Arnhem 

Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv

30-10-2025 | 16:09:00
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.