Intratuin en Somention lanceren kerstfilm Verwonderlove

Intratuin en social media agency Somention introduceren de kerstfilm Verwonderlove. In vier afleveringen is het liefdesverhaal van Ruby en Finn te volgen, twee kerstornamenten die elkaar ontmoeten in een Intratuin-winkel. De video’s zijn te vinden op TikTok en Instagram.

De magie van kerst

Boyd Winkelman, socialmedia-marketeer bij Intratuin: “Met Verwonderlove willen we de warmte en verbondenheid van kerst vieren. De romantische reis van Ruby & Finn weerspiegelt de emotie die we met onze kerstshows in Verwonderland willen oproepen: een plek waar mensen geïnspireerd raken, samenkomen en de magie van kerst beleven.”

Behalve voor Verwonderlove is Somention sinds 2024 verantwoordelijk voor diverse campagnes van Intratuin, zoals de Intragames.

Dan Verhoeven, Creative Director Somention: “Verwonderlove is een uitstekend voorbeeld van hoe we via social media, met een combinatie van storytelling en snelle, impactvolle content, een krachtig merkverhaal kunnen vertellen.”

www.somention.com

www.intratuin.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

DigitalAgency100 2026 | De Genomineerden

12-10-2025 | 09:24:00
De DigitalAgency100 2026 komt eraan! De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse digital agency-wereld wordt bekendgemaakt tijdens het M100 Event, woensdag 3 december 2024 in PHIL in Haarlem

Barry Bol start als artdirector bij The USP Agency

07-10-2025 | 08:51:37
Bol komt over van Selmore, waar hij werkte aan campagnes voor Look-O-Look, Škoda, ASN Bank en Klene

Dan Verhoeven: Frontrunner zijn is de standaard verleggen

29-09-2025 | 12:26:00
Met het vertrek van Vivian Kowalski is Dan Verhoeven voortaan dé Executive Creative Director van Social Media bureau Somention

[Vacancy] Somention has a position for International Webcare & Community Managers

26-09-2025 | 08:26:00
Somention is looking for International Webcare & Community Managers (German/English/French) - Part-time · Rotterdam

Dentsu Creative haalt social-expert Vivian Kowalski binnen

24-09-2025 | 08:33:22
Dentsu Creative heeft Vivian Kowalski aangesteld als creative director. Ze komt over van Somention, waar ze sinds 2021 creatief leider was.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.