[Interview] Jasmijn Bouwmeester over M2Media

Jasmijn Bouwmeester is Agency Lead bij M2Media. We spreken haar over haar bedrijf en de ontwikkelingen in de markt.

Jasmijn Bouwmeester: “M2Media is een full-service mediabureau dat zich onderscheidt door de aandacht die we hebben voor onze klanten, voor merken en media en het resultaat voor de klant. Ondernemerschap zit bij ons in het DNA. Onze 50 klanten hebben een voornamelijk Nederlandse achtergrond, die past bij de lokale kracht van ons bureau. We zijn groot in retails, waarbinnen we een aantal grote klanten hebben, maar ook in leisure en veel andere branches.”

Jasmijn gaat ook in op de veranderde retailmarkt, monitoren van alle kanalen waarin de klanten zichtbaar zijn en meer.

Kijk dit boeiende interview hier:

www.m2media.nl/

 

Kijk ook:

[Interview] Herman Dummer over Dutch Media Week

[Interview] Mariëlle Krouwel over de branding van de NN Group

[Interview] Aart Lensink over LVB becoming iO

[Interview] Cees Faes (Fightclub): Wij hebben een challenger brand-mentaliteit die we nooit kwijt willen

[Interview] Wies Popa (Axioma) over creatie en contentmarketing


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

HvA-opleidingen lanceren positionering en campagne met Havas Lemz

10-12-2025 | 13:24:00
De opleidingen Communicatie en Creative Business van de Hogeschool van Amsterdam hebben een vernieuwde positionering, huisstijl en instroomcampagne geïntroduceerd

[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Designer (o.a. 3D & concept)

10-12-2025 | 08:36:00
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar Designer (o.a. 3D & concept) - Marketing

TBWA\NEBOKO maakt eerste (kerst)campagne voor Lindt LINDOR

10-12-2025 | 07:45:00
TBWA\NEBOKO heeft afgelopen zomer een pitch van Lindt gewonnen en heeft de eerste (kerst)merkcampagne voor onder de noemer Pak uit met Lindt LINDOR ontwikkel

Politie start Operatie 1337 voor werving digitaal talent

09-12-2025 | 15:32:00
De politie zet met Operatie 1337 een online game in om digitaal talent te bereiken

Buutvrij for Life creatief bureau voor Week van het Vergeten Kind

09-12-2025 | 10:29:00
Het Vergeten Kind heeft na een bureau-oriëntatie in de zomer, in oktober Buutvrij for Life gekozen als creatief bureau voor de Week van het Vergeten Kind.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.