Ingrid Mostert van PROOF naar Being There, Robrecht Stoekenbroek MD

Ingrid Mostert is gestart als Operations Director bij Being There. Ingrid Mostert werkte hiervoor in dezelfde functie bij PROOF. Met haar komst geeft Being There een extra impuls aan de groei van Being Here, het label voor interne communicatie, dat in 2022 werd geïntroduceerd. Robrecht Stoekenbroek heeft de rol van Managing Director op zich genomen. Robrecht Stoekenbroek werkte al als Strategy Director bij het bureau en was ook al onderdeel van het directieteam.

Groei in goede banen leiden

Being There richt zich al sinds de oprichting in 2001 met creativiteit op verschillende doelgroepen. Robrecht Stoekenbroek: "Dat blijkt wel uit een van onze eerste bureaubeloftes: Being There bedenkt verhalen voor merken en mensen." Het bureau ontwikkelde ook in de beginjaren interne campagnes, maar pas sinds 2019 werd dat expliciet gemaakt in hun positionering als Inside|Outside Creative Agency. In 2022 is er een apart label opgericht: Being Here.

Robrecht Stoekenbroek: "Interne opdrachten vragen net als consumentencampagnes om strategie en creativiteit, alleen de manier van werken is net even anders. Je werkt veel meer samen met het klantteam, zowel strategie als creatie, en het proces is nog belangrijker. Daarom is een eigen label een logische stap. De komst van Ingrid gaat ons helpen om de groei van het label en het bureau verder vorm te geven, maar ook om alle kansen goed te benutten. Er zijn veel bureau's en klanten switchen snel. Zeker bij interne communicatie."

Ingrid Mostert: "Being Here onderscheidt zich in de wereld van interne communicatie met creativiteit. Ik geloof ook dat je juist daarmee het verschil kunt maken als je medewerkers wil betrekken. Ik zie dan ook veel kansen bij Being Here. Het label groeit flink en werkt al voor mooie merken als ABN AMRO, KLM, Signify en Egeria. Ik kijk er naar uit om dat samen verder uit te bouwen."

www.there.nl

Lees ook:

Dr. Oetker introduceert Club Suprema

14-03-2025 | 09:33:00
Het concept, ontwikkeld door Being There en GroupM-onderdelen EssenceMediacom en StudioM, speelt in op de behoefte aan me-time onder millennials en Gen Z.

Nick Maas creative director Being There

13-02-2025 | 11:35:00
Creatief bureau Being There verwelkomt Nick Maas als creative director.

Being There ontwikkelt campagne Unox Nieuwjaarsduik

09-12-2024 | 17:06:00
Dit creatieve concept zet de 171 Nieuwjaarsduiklocaties – waarvan 154 in Nederland – op een unieke manier in de schijnwerpers.

BeingThere lanceert campagne voor Dr. Oetker - Big Americans

10-06-2024 | 13:36:00
BeingThere lanceert de Big Americans campagne voor Dr. Oetker met als thema: Big Hunger, Big Americans.

Being There ontwikkelt campagne voor Unox Good Pasta

15-05-2024 | 09:05:59
De campagne, die vooral op social media te vinden is, laat in een serie 6 seconden video's zien hoe het eraan toe gaat in menig studentenleven.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.

Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst

03-11-2025 | 15:14:00
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.

Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL

03-11-2025 | 14:48:00
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.

Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend

03-11-2025 | 10:27:00
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog

Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen

03-11-2025 | 10:17:00
De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.