IJsbaart gaat verder onder de naam Goodoo

IJsbaart maakt een stap in haar groeipad bekend: voortaan gaat het merk door het leven als Goodoo. De rebranding en de visuele elementen zijn tot stand gekomen in samenwerking met brandingbureau Prosper & Bloom, waarbij het logo ontworpen is door de illustrator Vincent Sapthu.

Beschikbaarheid en toekomstplannen

Goodoo blijft verkrijgbaar bij de bekende verkooppunten zoals Albert Heijn, Crisp en Landmarkt, en zal vanaf 2025 ook te vinden zijn bij nieuwe retailers. Het merk blijft daarnaast samenwerken met ziekenhuizen, zoals het Maxima en AMC, voor zorggerichte producten. Bovendien zet Goodoo de eerste stappen richting een uitbreiding naar België.

Roderick Verplanken, mede-eigenaar van Goodoo: "Onze nieuwe naam weerspiegelt de optimistische en avontuurlijke instelling waarmee we grenzen blijven verleggen. Met Goodoo willen we niet alleen een breder publiek aanspreken, maar ook onze toewijding aan een betere wereld onderstrepen. Elk ijsje is een stap naar een koelere aarde."

www.goodoo.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Context bepaalt succes: platform en omgeving maken verschil

03-09-2025 | 10:41:06
Niet alleen wat je vertelt doet ertoe, maar vooral waar en aan wie. Want de context waarin een boodschap verschijnt, bepaalt in hoge mate of deze aankomt.

De helft van de Nederlanders verlaagt kledingbudget

02-09-2025 | 17:23:00
Samen met Panel Inzicht onderzochten we onder 1.000 respondenten tussen de 16 en 65 jaar wat het winkelgedrag is van de Nederlandse consument.

Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman

02-09-2025 | 14:38:00
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.

VCCP ontwikkelt eerste VK-tv-campagne voor Primark

02-09-2025 | 11:53:00
Onder de titel In Denim We Can is dit de eerste uiting van het merkplatform That’s So Primark in het VK

INNO kiest Transfer Media voor retailmedia-aanpak

01-09-2025 | 16:42:12
Laetitia De Dycker, Deputy General Manager van Transfer Media, kondigt een samenwerking aan met INNO.

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

NRC lanceert campagne over houvast in een wereld vol ruis

03-09-2025 | 14:35:00
NRC is gestart met een campagne die inspeelt op de effecten van de overvloed aan nieuws en desinformatie. De campagnefilm is ontwikkeld met We Agency

[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant

03-09-2025 | 09:09:00
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman

02-09-2025 | 14:38:00
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER

02-09-2025 | 12:11:00
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.