IFFR introduceert Focus-programma’s over kunstenaar-filmmakers Matthew Lax en Timoteus Anggawan Kusno

Tijdens IFFR 2025 staan twee korte Focus-programma's centraal rondom de in de VS gevestigde kunstenaar, schrijver en filmmaker Matthew Lax en de Indonesische en in Amsterdam gevestigde beeldend kunstenaar en onderzoeker Timoteus Anggawan Kusno.

Matthew Lax’ hybride praktijk verkent groepsgedrag en macht via queer-theatrale werken die zowel publiek als persoonlijk zijn. Het programma bevat twee wereldpremières: A Tired Dog Is a Good Dog, Part Two en Gay Men’s Book Club.

Timoteus Anggawan Kusno, die eerder Dear Shadow, My Old Friend presenteerde op IFFR 2024, gebruikt film en installaties om de blijvende schaduwen van kolonialisme en dictatuur te confronteren. Hij vervaagt de grenzen tussen geschiedenis en verbeelding met een kritische, etnografische benadering. Het programma omvat de wereldpremières van Fever Dream en Unreleased.

www.iffr.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

I’m Still Here wint de IFFR Publieksprijs 2025

10-02-2025 | 18:08:00
De 54e editie van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) was succesvol met meer dan 296.000 bezoeken en 482 films uit 94 landen

IFFR onthult winnaars Tiger Short Competition 2025

04-02-2025 | 16:50:00
Winnaars Tiger Short Competition 2025: A Metamorphosis, Lin Htet Aung (Myanmar) Temo Re, Anka Gujabidze (Georgië) Merging Bodies, Adrian Paci, (Italië)

International Film Festival Rotterdam onthult gasten voor Talks 2025

16-01-2025 | 12:26:00
International Film Festival Rotterdam (IFFR) heeft de gasten voor de Talks aangekondigd voor de aankomende 54ste festivaleditie, die plaatsvindt van 30 januari tot en met 9 februari.

IFFR presenteert programma Art Directions voor editie 2025

13-12-2024 | 08:49:00
Het International Film Festival Rotterdam (IFFR) brengt in 2025 een Art Directions-programma. Met een focus op innovatie en samenwerking

IFFR-website eerste resultaat van samenwerking met Level Level

04-12-2024 | 10:22:00
De vernieuwde website van het Internationaal Film Festival Rotterdam markeert het eerste resultaat van de samenwerking met digital agency Level Level.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Salsa Shop kiest New Story als digitaal bureau

30-09-2025 | 18:18:00
Met plannen voor uitbreiding in Nederland en daarbuiten wil Salsa Shop zijn digitale fundament versterken

The Kitchen, Dentsu en PRSSKD werken samen aan Heinz-campagne

30-09-2025 | 17:42:00
Heinz mengt zich de komende weken in de campagnekoorts met het grote Friet vs. Patat debat 2025.

mønaerk produceert Organic-campagne voor Prominent

30-09-2025 | 16:14:37
Prominent zet rust en zitcomfort centraal tijdens de woonmaand en presenteert de Organic collectie.

Dawn ontwikkelt merkidentiteit voor Wehkamp

30-09-2025 | 11:42:44
Wehkamp heeft een nieuwe merkidentiteit geïntroduceerd: Altijd Wehkamp, sinds 1952.

Heineken zet rode ster op groene daken voor verbinding

30-09-2025 | 11:27:00
Daarmee wil Heineken het spanningsveld doorbreken waarin moderne steden wel zijn gebouwd voor verbinding
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.