If you’re going to shoot for the moon, better use a Raygun!

Managing Director Lina Mertens en oprichter Peter Baert van Raygun over ADNIGHT BXL

Marketing Report bezoekt ADNIGHT BXL. In aanloop naar deze eerste internationale ADNIGHT-editie publiceren wij een serie interviews met deelnemende bureaus.

Deze keer spreken wij met Managing Director Lina Mertens en componist en oprichter Peter Baert van Raygun.

Kunnen jullie Raygun introduceren?

Raygun is een international award-winning creative sound studio. Een creatieve uitdager die verder gaat in crafting. Opgericht in 2006 door composer Peter Baert, goed voor 20 jaar ervaring binnen de advertising, film en televisiesector.

Raygun is een one stop shop voor alles wat audio, sound en muziek betreft. We zijn een gepassioneerd team van audio crafters dat zich voornamelijk onderscheidt door high level production value & talent casting. We brengen elk project, of het om een Hollywood film of een sonic branding gaat, naar het hoogste niveau door middel van in-house & extern talent.

If you’re going to shoot for the moon, better use a Raygun!

Waarom doen jullie mee met ADNIGHT?

We vinden het een fantastisch concept en hebben zelf meerdere goede herinneringen aan voorgaande edities in Amsterdam.Toen we vernamen dat de eerste editie in Brussel zou plaatsvinden vonden we het een uitgelezen kans om naast de ad agencies een uniek programma aan te bieden als production company. Netwerken, inspireren en entertainen, daar gaan we voor.

Hoe ziet jullie ADNIGHT-programma eruit?

Vanaf 17 uur is iedereen welkom en om 18 uur beginnen we eraan met 2 verschillende workshops & één talk die doorheen de avond drie keer worden herhaald.

1. Peter Baert about music & film: over zijn carrière en Hollywood debuut
2. Deep listening meditation by Liesbeth De Molder: muziek begeleide meditatie om je frequentie te verhogen
3. Crash course audio crafting met Toon Jansegers, Lars Overstijns, Brecht Vander Plaetse: hoe gaat ons talent aan de slag om het hoogste productieniveau af te leveren?

Beats by: Thaïs @thaisvanburm (our very own DJ & producer) LeJeuneClub: Ekany x GXLDENBOY of @ekanymusic x @gxldenboy.com LEVS @levs__66

Wat voor soort jong talent zoeken jullie?

Wij zijn altijd op zoek naar het nieuwste talent en organiseren daarvoor regelmatig casting sessies. Van stemmen (zang & VO) tot composers, muzikanten & sound engineers, 1 adres: [email protected] ook productie talent mag zich steeds aanbieden! Kortom: iedereen met goesting en passie voor het vak.

Wat is het laatste nieuws?

Na het Hollywood debuut van Peter voor The Water Man (produced door Oprah Winfrey), werken we op het volgende project waarvoor we vaak 's nachts in call zitten met LA. Meer kunnen we er nog niet over zeggen, maar volg ons op Instagram & LinkedIn en stay tuned. Binnenkort zullen er ook een heel aantal nieuwe audio brandings in de ether gaan. Daarnaast zijn we ook volop aan het innoveren met de komst van AI.

 

 

Marketing Report Netwerk Borrels Brussel & Antwerpen

Marketing Report is een aantal dagen in België.

Op donderdag 3 april bezoeken we ADNIGHT BXL. Op vrijdag 4 april organiseren we een netwerkwerk borrel om kennis te maken met de Brusselse bureauwereld.

Op maandag 7 april organiseren wij een netwerkwerk borrel om kennis te maken met de Antwerpse bureauwereld.

Leuk als je erbij bent!

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

W+K x ADNIGHT | GEDOGEN+Amsterdam Core

08-10-2025 | 08:42:14
Wieden+Kennedy Amsterdam presenteert tijdens ADNIGHT de tentoonstelling GEDOGEN+Amsterdam Core.

Boomerang zet mentale gezondheid centraal op Adnight

30-09-2025 | 08:42:00
Het programma onderzoekt thema’s als creativiteit onder druk, inclusiviteit in media en authentieke representatie in campagnes.

ADNIGHT start met Marketing Talks voor marketeers

22-09-2025 | 15:47:49
Deze mini-conferentie brengt een reeks presentaties over branding, creativiteit en de samenwerking tussen merken en bureaus.

SERVICEPLAN x ADNIGHT | The Deadline

19-09-2025 | 09:04:00
Tijdens deze editie van Adnight duikt Serviceplan Amsterdam dieper in het omgaan met deadlines en stress op de werkvloer.

ALFRED x ADNIGHT | Vrienden van Alfred Live

17-09-2025 | 11:08:44
Join us for drinks, dancing, and good vibes, while also diving deeper into the big questions of creativity today


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.